Ga naar inhoud

geen geluid terwijl er wel boxen zijn aangesoten.


Diana1965

Aanbevolen berichten

hallo super sterren van dit forum:-)

ik stuur dit bericht via de pc van mijn dochtertje.Deze pc heeft zij gekrgen van vrienden.

er zit windows-vista op maar dit is geen legitime versie.Kan dit er wat mee te maken hebben dat ik geen geluid heb?Er zijn boxen van het merk trust aangesloten.ik heb Cclaener al laten lopen en ook anti maleware.ik zou het weer erg opprijs tellen als jullie kunnen helpen.Ik heb ook maar meteen een hijack-logje gemaakt.dit ziet er las volgt uit;

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 17:48:43, on 13-6-2011

Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6002.18005)

Boot mode: Normal

Running processes:

D:\Windows\system32\taskeng.exe

D:\Windows\system32\Dwm.exe

D:\Windows\Explorer.EXE

D:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe

D:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe

D:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

D:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

D:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Startpagina.nl - Alles op een rijtje! (ook op mobiel)

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O1 - Hosts: ::1 localhost

O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - D:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - D:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.6406.1642\swg.dll

O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - D:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide

O4 - HKLM\..\Run: [avast] "D:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui

O4 - HKCU\..\Run: [swg] "D:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')

O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki... - res://D:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_6CE5017F567343CA.dll/cmsidewiki.html

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL

O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - D:\Windows\system32\browseui.dll

O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe

O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - D:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - D:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

--

End of file - 3966 bytes

Ik hoop jullie zo voldoende informatie te hebben gegeven en dat jullie mij weer kunnen helpen.

met vriendelijke groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje ziet er probleemloos uit. De oorzaak van de geluidsproblemen moet dus ergens anders liggen.

Toch even melden dat we - wegens de illegale versie van Windows - geen bijstand kunnen verlenen i.v.m. problemen die veroorzaakt zouden worden door dit illegale O.S. Lees daarvoor de forumregels er maar even op na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses Kape,

ik had de regels er niet op na gelezen.

mogen jullie wel tips geven aan gaan de het aanschaffen van een legitiem besturings syysteem

ik heb vernomen dat windows 7 veel problemen geeft.dan kom ik teug met mijn vraag als alles legaal is.

m vr.groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vernomen dat windows 7 veel problemen geeft.dan kom ik teug met mijn vraag als alles legaal is.

m vr.groet Diana

Windows 7 is een heel goed besturingssysteem.

Wel dien je rekening te houden met systeemvereisten.

Met de windows 7 upgrade advisor (klik erop)kan je testen of je PC windows 7 aankan.

aangepast door kape
quote aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana, Windows 7 is stabieler dan Vista gewoonlijk en eigenlijk je enige optie om een legaal OS te installeren.

Er zijn wel verschillende versies, die zowel qua kost als qua systeem vereisten nogal verschillen. Ik kan je daar alleen maar een zinnig raad in geven als je de de hardware specs van de die je hebt kan doorspelen, en wat je met de PC wil doen. Maar aangezien hij voor je dochtertje is en momenteel Vista draait kom je normaal genomen toe met een Win7 Home Premium.

Home starter of

Op de volgende link vind je een programmaatje dat je kunt laten lopen om te controleren of er problemen met de hardware kunnen voorkomen :

Download details: Windows 7 Upgrade Advisor

PS: Probeer eens een hoofdtelefoontje aan te sluiten i.p.v. de boxen en de boxen eventueel op een andere PC, zo sluit je mogelijk hardware defecten uit.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.