Ga naar inhoud

Windows install reageert niet meer | Fout code 646


WaWa

Aanbevolen berichten

Stegisoft,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Alles volgt zoals je voorsteld tot dat ik kan uitvinken en op OK klikken. Maar, ik zie de tekst niet zoals op je miniatuur: »De update is gedownload en gereed voor installatie». Het is »De update kan worden gedownload«. Er op klikken doet niets.

De gemiste updates zijn: KB 2523021 (Excel) en 2523113 ( MS Office 2010).

Windows houdt wel op met zeuren, maar ik ben toch met Excel en MS Office 2010 niet meer veilig.

Wat nu?

MVG | WW

aangepast door WaWa
toevoegingen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution\download

Verwijdert daar als wat in download staat.

Indien je windows 7-> 32 bits hebt dan deze update downloaden en installeren een

Indien windows 7 -> 64 bits dan deze downloaden nemen een

Download het en installeert het.

Ik denk dat KB2523113 niet juist is.

Voor de instelling van de update zet je zoals bijlage

post-6829-1417704441,0778_thumb.jpg

post-6829-1417704441,1417_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

Ik heb alles gedaan wat je vroeg. Jammer, jammer, dit is het resultaat: »The installation of this package has failed«

Het andere nummer vind ik via de Microsoft site wel niet. Ik deed nog eens een update om de nummers te checken en het is wel degelijk # KB2523113 (moeilijk te begrijpen dat Windows het niet herkend).

MVG

WW

aangepast door WaWa
typo + toevoegingen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

Ik heb de KB2523113 via jouw link gedownload (geprobeerd). Ook hier krijg ik de melding »Intallation Package has failed«.

Allicht valt er te leven zonder die twee 'updates'. Iedereen moet toch gisteren deze updates gekregen hebben? Waarom zou dat zijn dat die twee Office updates er niet doorkomen? Hopelijk blijft Windows niet zeuren dat ik ze vooralsnog moet installeren en krijg ik verder 'updates'.

Alvast bedankt voor het opzoekingswerk.

Afwachten dus? | MVG | WW

aangepast door WaWa
toevoeging | Typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft | Asus,

Ik heb nog uitgevonden dat, nadat ik het vorige had gedaan (vinkjes weggehaald), het nog mogeklijk is om op de probleem-updates rechts te klikken en »verbergen« (dan word het grijs) te klikken. Nu ben ik er helemaal van af, want als ik op Windows update klkte, begon windows nog te zeuren over installeren. Nu niet meer. Terughalen is nog altijd mogelijk. Bovendien heb ik de *.exe files opgeslagen. Bij Secunia krijg ik maar 99% punten meer, omdat het excel bestand niet echt veilig is, bij gebrek aan de patch. Bedankt om mij zo goed op weg te helpen (zoals de andere keren trouwens).

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.