Ga naar inhoud

Foto Imageshack verwijderen


Trabant

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb per ongeluk (al een tijdje geleden) een foto op Imageshack geplaatst zonder dat ik was ingelogd. Nu is het probleem dat ik wel de link van die foto heb, maar ik kan hem niet verwijderen. Het enige wat ik met de link zie is de foto.

Op Google kan ik niks vinden, dus vraag ik het hier maar even.

Weet iemand hoe ik deze foto van het internet verwijder?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Ik had al een mail gestuurd, maar door gewoon op contact te drukken. Hierop heb ik nog geen reactie.

Ik zal dit ook eens invullen in de hoop dat het lukt.

Enige probleem: ik moet kunnen aantonen dat de foto van mij is, hoe zou ik dit kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte bestandsnaam is nog gewoon de naam gekopieerd van het fototoestel en die kan je gewoon zien in de URL.

EDIT: de foto die online staat is een verkleinde versie, ik heb dus wel nog de originele grotere afbeelding, zou dit tellen als bewijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft wel, maar ik weet niet hoe ze daar bij ImageShack over denken... ;-)

Je kan hun alleszins voorstellen om de originele foto per mail te bezorgen, daar kunnen ze ook de eigenschappen van de foto checken, zie bijlage...je kan ze vergroten door er op de klikken.

post-20447-1417704448,2124_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.