Ga naar inhoud

dom maar mijn html <form> doet het niet


Aanbevolen berichten

hallo,

ik had een gratis website gemaakt, nou wou ik graag een form toevoegen. had ik dat gedaan helemaal goed maar toen ik alles invulde en het wilde verzenden kreeg ik 3 foutmeldingen.

de eerste gaat over : this form is being submitting using a e-mail.

daarna staat er iets over dat ze een programma willen opnenen:windows hostprosses (rundll32)

de laatste gaat over dat er geen email is geselecteerd:er is geen email programma gekoppeld om de gevraagde actie uit te voeren.

ik zou het graag af willen maken maar hierop bleef ik haken, ik heb versheidene forms geprobeerd maar niks werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt momenteel al geholpen maar als ik er toch niet uitkom zal ik een berichtje plaatsen.

ps: de code is gewoon heel normaal, maar het zou kunnen komen omdat een forumlieren optie betaald is op die site, maar je kunt wel html codes invoeren. die code was zoals ik al zij heel gewoon maar hij deed het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.