Ga naar inhoud

error 1068 + rtl120.bpl + geen audioservices + opties voor beveiligen en afsluiten


Myriad01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat gaat niet.

De download van je eerste link geeft compatibiliteitsproblemen en de download van je 2de link doet niks (het programma start niet, ook niet als admin)...

Edit:

Heb wel weer audio in gewone modus momenteel.

Eergisteren plots ook en gisteren weer niet....

Ik heb ook nieuwe vragen van Online Armor:

(momenteel automatisch geblokkeerd)

- grep.cfxxe

- pev.cfxxe

- sed.cfxxe

- swreg.cfxxe

aangepast door Myriad01
edit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je reactie niet goed :sad

Ik vraag een hijackthis logje in normale modus en jij zegt dan dat de beide download links niet meer werken.

Ik vermoed dat je hier de links voor combofix bedoelt want Hijackthis heb je reeds geinstalleerd.

Je moet wel je firewall instellen dat hijackthis mag uitgevoerd worden of wel de firewall uitschakelen voor de uitvoering van hijackthis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat snap ik :-D

Het is dan ook wartaal. Sorry.

Ik had het idd. over combofix.

Wat HJT betreft: ik kan in gewone modus mijn firewall niet uitschakelen. Niks werkt.

Ongeacht wat ik wil openen. Alles blijft hangen en niks opent...

4 dagen geleden werkte alles wel op miraculeuze wijze (incl. audio) maar dat was blijkbaar maar voor eventjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende eerst in normale modus en als dat niet lukt doe het dan in veilige moduw.

Open het opdrachtprompt als administrator (start - alle programma's - breauaccessoires, rechtsklik op opdrachtprompt, uitvoeren als administrator)

Typ sfc /scannow en druk enter.

De windows systeembestanden worden nu gecontroleerd en eventueel vervangen door de correcte versie.

Als je een installatiecd/dvd van windows hebt, hou deze dan bij de hand want er kan om gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL!

Dat merk ik aan het uur van je posts :-D

Gewone modus gaf een blue screen en daarna automatische reboot.

In veilige modus werden er geen schendingen van de integriteit aangetroffen.

(goed om weten dat m'n laptop z'n integriteit even goed bewaakt als ik de mijne maar uiteindelijk ben ik daar nog geen stap verder mee)

Zit er nog iets in je trukendoos?

(een aspirientje voor mijn punthoofd bv) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.