Ga naar inhoud

lothar

Aanbevolen berichten

kheb hetzelfde probleem, (nog altijd trouwens) bij spellen en soms zelf gewoon als ik op word of internet zit valt mijn pc uit en herstart hij

ik heb hier vele reacties op gehad om hem eens te "kuisen", al het stof er dus uit, maar dit probleem blijft zich jammergenoeg voordoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

open de kast eens van de pc en ga eens zien of er geen lekkende condensatoren zijn. Hier een foto voor moest u niet weten waarnaar te zoeken. http://home.scarlet.be/sebbe/con.JPG en dit is zo'n defecte condensator, deze begint al te lekken als ze zeggen, ze mogen niet bol staan maar volledig vlak en zeker niet beginnen te lekken zoals dit.

da zijn er toch heel wat in een pc ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en 1 op de juiste, allee op de plek waar het meest kwaad kan is reeds voldoende voor een onstabiel systeem. ik heb reeds verscheidene klanten goed geholpen door er nieuwe condensatoren op te solderen, in elke betere electronica zaak kan je deze perfect kopen, je moet enkel letten dat de waarde klopt, bevoorbeeld, 1500µf 6.3volt, deze mag ook bevoorbeeld worden vervangen door een 1500µf 10volt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.