Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

LucasDMS

Vreemde voice chat bug

Aanbevolen berichten

Ik heb in zomer 2018 mijn eerst computer in elkaar gezet toen ik verschillende games begon te downloaden en te spelen kwam ik er achter dat bij verschillende spellen ik de voice chat niet kon horen of gebruiken bij games zoals: csgo en league of legends werk mijn microfoon perfect zonder enige problemen maar bij andere games zoals rainbow six siege en overwatch kan ik mijn teamgenoten niet horen of mee praten ik heb meerde oplossingen gezocht maar geen een heeft gewerkt vreemd genoeg als ik mijn headset in mijn hoofd beeldscherm steek kan ik opeens de voice chat zonder moeite gebruiken ik vroeg me af of een van jullie mij kon helpen alvast bedankt.

aangepast door LucasDMS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.682
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Wildt
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Peterklaas
      De interne microfoon van mijn laptop werkt niet. Heb al alles geprobeerd, en het bizarre is dat als ik naar Microfoonmatrix (Realtek(R) audio) ga, dat de groene balkjes reageren op mijn stem. Daar is dus geen probleem. Maar als ik wil videochatten hoort niemand mij, of als ik een spraakfragment heb opgenomen, staat er geen geluid op het afgespeelde fragment.
      Mijn microfoon staat ingeschakeld, en bij de privacy-instellingen hebben zo goed als alle apps toegang tot de microfoon. Wat kan nog het probleem zijn?

• Door Zwervende Eik
      Hallo,

Sinds enkele dagen ben ik onverstaanbaar als ik de microfoon gebruik in Messenger of Skype. De andere kant hoort sterke ruis en hoort mij totaal niet. Het ligt dus blijkbaar niet aan de app, want het werkt bij geen van beide meer. Nochtans heb ik niets aan de instellingen gewijzigd. Ik ben gaan kijken bij de Windowsinstellingen, maar zie daar niets bijzonders (ik ken er niet veel van, dat moet ik er wél bij zeggen). Ook de drivers zouden in orde moeten zijn, want ik heb een programma dat dagelijks nagaat of mijn laptop wel de meest recente drivers heeft.
      Wie kan mij helpen met dit probleem? Graag uitleg in mensentaal, ik ben niet zo thuis in computerjargon, en ken er niet veel van.

Alvast bedankt!
    • Door pboyden
      Hallo,

Ik gebruik een Lenovo Yoga 530 en een chromecast om mijn scherm te projecteren op een televisietoestel. Maar als ik mijn scherm en geluid deel, dan speelt het geluid zich ook af op mijn laptop met een versnelling van ongeveer 1 seconde. Dit is vrij storend. Hoe kan ik het geluid op mijn laptop uitschakelen en wel laten spelen op het televisiescherm? (Zoals eigenlijk een fysieke HMDI-kabel werkt, waarbij het geluid enkel op de televisie wordt afgespeeld).

Alvast bedankt,

Pieter 
    • Door Marmuzi
      Ik probeer pianospel op te nemen met de ingebouwde microfoon van mijn HP-laptop (intel Core i5) met Windows 10 en dat gaat deels prima met het programma Audacity, alleen worden op een gegeven moment de langere tonen afgekapt. Kan ik mijn microfoon anders instellen, het lijkt wel of hij na een poosje zelf de zachte tonen eruit haalt.

geluidsvoorbeeld vervorming bij opnemen.mp3
    • Door Mike9090
      Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...