Ga naar inhoud

Probleem met internet verbinding op PC


Aanbevolen berichten

Volgens de IPconfig werkt uw netwerk prima.

Misschien eens dit doen:

Download Ccleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.

Soms is 1 analyse niet voldoende.

Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.

Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken.

Klik op “JA”. Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Ook register reinigen

Herstart de computer.

Daarna dit doen:

In bijlage ziet je een bestand en dat dient je uit te pakken.

Klik op dns.bat

Het zal even zwart worden en dan is het gedaan.

Is het nu beter?

dns.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Hier ben ik weer, ik heb een maand of 2 geen problemen meer gehad maar nu begint het weer.

Ik heb dus alles al geprobeerd van wat er in deze discussie gezegd werd en niets werkte. Om even samen te vatten, mijn verbinding wordt traag of valt gewoon weg, dit gebeurt ongeveer om de 2 maanden. Het probleem doet zich voor met mijn PC. De laatste 2 maanden heb ik echt perfect kunnen surfen, ik heb geen problemen gehad maar sinds 3 dagen gaat alles weer traag. Ik heb het nog maar eens getest met mijn laptop, die gaat perfect online terwijl mijn PC een stuk trager gaat(ze staan allebei in bijna exact dezelfde plaats). Ik ben eens gaan zien naar netwerkcentrum < wireless network, bij snelheid zie ik dan op mijn PC: 36,00 Mbps(als het heel slecht wordt valt het naar 11 Mbps), op mijn laptop: 52 Mbps. Dit zegt misschien niet veel maar het is wel duidelijk dat de connectie op mijn laptop beter is.

Ik heb dit misschien al eens gezegd maar een manier om mijn connectie te verbeteren is om mijn PC terug op te starten, als hij dan opgestart is kan ik bijna perfect online gamen voor een half uur(mss iets langer) daarna gaat het weer trager en kan ik helemaal niet online gamen(kan nog wel heel traag op het internet surfen).

Het is mijn al vrij lang duidelijk dat het probleem aan mijn PC ligt, er moet gwn ergens iets fout gaan.

aangepast door stephane4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik problemen had met mijn internetvinding(waar ik al een andere post gemaakt heb maar die nog altijd niet opgelost is) heb ik bandwidth monitor geïnstalleerd en het lijkt erop dat ik dingen zit te downloaden en uploaden maar ik weet niet vanwaar het komt. Hoe kan je dit checken? Heb al gecheckt op malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst, het is geen goed idee een nieuwe post te beginnen over éénzelfde onderwerp, ik ben op zoek moeten gaan naar de historiek van je verhaal. Ik zal aan de Mods vragen om je topic terug bij elkaar te zetten.

Ik heb je andere posts ook eens bekeken en je hebt wel meer problemen met radio verbindigen (zag ook iets met een draadloze muis).

Ik vermoed dat er ergens iets is dat nu en dan radio storing veroorzaakt. Probleem is dat dit erg moeilijk te vinden kan zijn, zeker als het niet continue aanwezig is. Het belangrijkste verschil tussen je desktop en de andere wireless toestellen die je gebruikt is de verbinding met het stroomnet. Een desktop gebruikt een ander type voeding dan de draagbare toestellen. Het is mogelijk dat de oorzaak in de voeding van je desktop zit, of periodiek op het stroomnet zelf.

Heb je geen mogelijkheid om de desktop bekabeld aan te sluiten ? De oorzaak van de radio storing vinden zou wel eens een héél moeilijke zaak kunnen zijn .

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met mijn muis staat hier los van, omdat het zich alleen voordoet op mijn laptop, die ik trouwens alleen gebruik als ik bij vrienden ben. Voor dat upload/download probleem, ik had een nieuwe topic gemaakt omdat ik niet zeker was of dat al of niet los stond van mijn connectieproblemen, sorry daarvoor. Nu het is goed mogelijk dat er ergens een radio storing wordt veroorzaakt maar dan kan ik niet zo direct oplossen, voor de moment werkt mijn connectie weer redelijk dus het is niet zo dringend.

Wat ik wel wil weten is wat ik allemaal aan het uploaden en downloaden ben, hoewel het mss niets te maken heeft met die connectieproblemen, als het zou opgelost zijn kan ik het toch van de lijst schrappen. Ik start mijn PC hier op, start bandwidth monitor op en ik ben hier al direct 14Kb/s aan het uploaden(niet constant maar toch), voor de rest van de tijd upload ik constant 200B/s en dat verhoogd dan naar een paar KB/s voor een second of 2 en dan daalt het weer. Ik denk niet dat dit normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de 3 à 5 seconde communiceert uw router met alle apparaten en netwerkkaarten in zijn netwerk.

Als Windows dan ziet dat er geen comunicatie is dan zal Windows eerst proberen een andere netwerk zoeken en indien niet aanwezig is zal het aan jou melden dat er geen netwerk is.

Op 1 dag is er nogal veel Mb communicatie verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.