Ga naar inhoud

Inloggen op Microsoft messenger/mail niet mogelijk


Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Sinds een paar dagen is het niet meer mogelijk om op mijn hotmailaccount in te loggen op mijn laptop.

Wanneer ik in wil loggen zegt hij dat ik te vaak een foutief wachtwoord heb gebruikt. Dit terwijl ik het wachtwoord heb opgeslagen. Ze vragen mij om mijn account te verifiëren, maar ze zeggen steeds dat ze te weinig informatie hebben om vast te kunnen stellen dat het mijn account is.

Het gekke is echter dat ik op mijn vaste pc wel gewoon kan inloggen en overal gewoon bij kan komen.

Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is?

Mvg, Ruben Hornstra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (klik er op)

Let op bij de installatie : indien Google Chrome wordt aangeboden dien je bij die vraag beide vinkjes weg te halen.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.