Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook express


willy m

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kan Outlook dus wel openen?

Anders denk ik dat je gewoon je huidige profiel moet verwijderen en een nieuwe aanmaken.

Dat doe je zo je gaat naar extra's of tools en dan naar accounts dan zie je

de account doe verwijderen.Kijk wel eerst wat je POP3 en smpt enzo is. Dan toevoegen mail.En dan wijst het zichzelf wel uit, zo niet? Vraag maar raak.

Want volgens mij ligt het niet bij Outlook.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

HMMM het was het proberen waard.

Misschien moet je eens je virusscan laten lopen.

En al je verwijderde bestanden definitief verwijderen mss een klein deel van je inbox want daar kan de oorzaak liggen.Doe ook alles bij verzonden items weg.

En ik zal nog eens verder zoeken;).

Je kan je mail ondertussen hierop ook nog lezen Zita - het web van Z tot A

En mss zijn er werken bezig bij telenet chek hier: Redirect

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Willy,

ik heb even de foutcode opgezocht en dit zou te wijten zijn aan een volle inbox (+200 mb) ofwel door een crash.

U gaat als volgt te werk om dit op te lossen:

voorbereidende stappen

Ga naar Start en klik op Deze computer.

In het menu Extra kies je Mapopties.

Ga naar het tabblad Weergave.

Bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Bij Bestanden en mappen haal je het vinkje weg bij: Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).

Klik op Ja om dit te bevestigen.

Klik op OK.

Uitleg

- open outlook express

- daar zie je nu mappen zoals postvak in, postvak uit, enz....

- maak daar een nieuwe map aan.

- verplaats al je emails uit je Postvak in, naar deze map zodat je postvak in, uiteindelijk leeg is.

- sluit Outlook express af

- Open je hardeschijfstation (vb C) , ga naar documents en settings

- dan je eigen gebruikersnaam

- dan local settings

- dan identities

- dan een nummer

- dan microsoft

- dan klik op de map outlook expres

- nu zul je langs de rechterkant de dbx files zien staan

- verwijder de in.dbx. en de uit.dbx (of postvakIN.dbx

- herstart de computer

- Open Outlook express opnieuw

Wanneer mails terug goed staan moet je even de voorbereidende stappen ongedaan maken terug (verborgen en systeembestanden verbergen)

Laat gerust even weten of dit gelukt is

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en kopieer ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.

Importeren:

Start Outlook Express. Kies: Bestand -> Importeren -> Berichten -> Microsoft Outlook Express 6, vink aan: "E-mail uit een OE6-archiefmap importeren", OK, Zoek met bladeren de lokatie “Bureaublad” en selecteer de map Outlook Express -> Volgende en in het volgende venster kies je voor "Alle mappen" -> Volgende en al je mappen worden terug geïmporteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.