Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook express


willy m

Aanbevolen berichten

Ik heb dit geprobeerd maar ik kan niets ontvangen van post.

Dit komt er op van fout melding,

Er is een onbekende fout opgetreden.

Account'in.telenet.be',Server:'in.telenet.be',

Protocol:POP3,poort:110,Beveiligd(SSL):Nee,Foutnummer:0x800C0133

Dank bijvoorbaat

willy m:boring::)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ook even weten hoeveel emails er ongeveer in je postvak in staan
De hoeveelheid mails is niet echt een maatstaf om te weten of de dbx-bestanden eventueel vol of corrupt zouden zijn. Het is de grootte van de bestanden die voor problemen kan zorgen. Elk dbx-bestand kan maximaal 2 GB aan gegevens bevatten. Ga je daar over dan blokkeert je OE. Maar dan zou de hogergenoemde procedure voor een oplossing moeten kunnen zorgen ... en dat blijkt niet het geval geweest te zijn.

Maar de geciteerde foutmelding kan net zo goed wijzen op een probleem met de time-out op de server bij Telenet. Alleen valt dat moeilijk te achterhalen, of je moet via webmail de berichten bekijken en daar de grootte en inhoud van kunnen inschatten. Geen makkie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mails die in je inbox zitten selecteer die eens allemaal en zet ze eens in een ander map, dan zoek je deze file inbox.dbx en hernoem je deze naar inboxold.dbx, uw outlook express moet wel af staan hiervoor bij de volgende herstart van outlook express maakt deze de inbox.dbx terug zelf aan. en heeft het gewerkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PSolutions,

Over deze oplossing heeft topic-starter al in post 11 gemeld dat het zo niet gelukt is. Als de instructies goed uitgevoerd zijn is dat wel vreemd en kan dit er enkel op wijzen dat er andere problemen spelen die niets met OE zelf te maken hebben. Want nu ook blijkt dat bij een volledige clean install van OE (met allemaal nieuwe, blanco mappen) nog niets werkt, moet er toch gezocht worden naar andere oorzaken.

@ Willy M,

Misschien eens proberen met het downloaden van een andere mailprogramma bvb. Thunderbird ... en dan bekijken of daar dezelfde problemen opduiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar een clean install van OE helpt niet want bij een verwijdering van OE laat die alsnog de dbx bestanden staan, enige wat er nu eventueel om een snelle oplossing of poging te weten wat het probleem is een nieuwe account op de pc aan te maken en van die account dan de EO terug in te stellen en zien wat er dan gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar een clean install van OE helpt niet want bij een verwijdering van OE laat die alsnog de dbx bestanden staan
Bij een echte clean install verplaats je eerst alle dbx-bestanden naar een andere locatie op je PC en verwijder je de volledige map Outlook Express. En dan pas opnieuw installeren, natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.