Ga naar inhoud

Bridge photoshop CS5 reageert nauwelijks of niet meer


Aanbevolen berichten

Wanneer ik een folder open om foto's te bekijken dan duurt het nu plots heel lang vooraleer hij ze scherp kan tonen (ik zie voortdurend beelden opgebouwd uit hokjes). Wanneer ik dan een beeld met het vergrootglas bekijk op 100% dan duurt het ontzettend lang of zelfs niet dat ik het beeld scherp te zien krijg. Wanneer ik meerdere belden selecteer om ze zo te bekijken dan loopt hij vast. Aan m'n systeem kan het niet liggen want met i7, videokaart 1gb en 8gb RAM, SSD schijf en 2TB HDD denk ik toch wel ruimte zat te hebben voor bewerkingen AARGH was ik maar bij CS3 gebleven NOOIT geen problemen gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je bezitter van adobe photoshop CS5 en adobe bridge CS5 als ik het goed begrijp?

Zelf gebruik ik deze software niet daarom dat ik het vraag.

Welke windows versie gebruik je?

Heb je het probleem met het beeld enkel bij het gebruik van je adobe software?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het probleem met het beeld enkel bij het gebruik van je adobe software?

Hoe luid het antwoord op deze vraag, is toch wel belangrijk om te weten zodat we weten in welke richting dat we moeten zoeken.

kan je ook doorgeven of het een 32of 64 bit windows 7 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je probleem zit dus blijkbaar enkel bij het gebruik van adobe.

Heb je de laatste versie van adobe flash player (klik erop) geïnstalleerd?

Voor multimedia dien je ook te beschikken over de laatste versie van quick time. (klik erop).

Er is recent nog een controle van malware gedaan als het over de zelfde PC gaat.

helpt bovenstaande niet kan je via deze link contact opnemen met de klantenondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Adobe Bridge zit mee verpakt in de Photoshop software dus je moet je geen zorgen maken omtrent de versie en conflicten tussen Bridge en PS.

Bridge werkt ongeveer zoals een Windows verkenner; alleen doet ie veel meer. Bridge gaat alle foto's met hun metadata ophalen uit de geselecteerde map.

Misschien ligt het probleem wel in het feit dat je map teveel foto's bevat en het daarom zolang duurt.

Ikzelf orden mijn foto's in mappen op datum waarop ik ze genomen heb; zo zal het aantal foto's per map beperkt blijven en zal Bridge vlugger werken.

Probeer het dus eens met een map waar slechts een tiental foto's in staan. Moest dat niet helpen dan kan je best PS en alles deïnstalleren en opnieuw installeren. (Vergeet ook niet PS CS3 te verwijderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.