Ga naar inhoud

Windows 7 & Vista - Bureaublad voorbereiden fout (OPLOSSING)


Aanbevolen berichten

Hallo,

Zou jij dit misschien kunnen verduidelijken met een screenshot? Ik heb dit zelf alleen maar meegemaakt met één profiel. In ieder geval waar .bak achter staat is jou hoofdprofiel en een van die andere het tijdelijke, dat moeten we dus even gaan uitzoeken. Het is trouwens erg makkelijk te zien welk profiel je momenteel naar kijkt:

1309504961-910.jpg

In het plaatje kun je zien als ik even op een van die mapjes druk, dat er C:/users/S.Broekman staat.

Groetjes,

Stefan

aangepast door Broekmanium
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat je daar dan geen problemen hebt? Wordt er 'bureaublad voorbereiden' getoond bij het aanmelden en is je bureaublad leeg? (ik neem aan dat jij 3 gebruikersaccounts hebt en een gast account?)

PS. als er nergens een .bak aanduiding staat dan is er voor een bepaald account ook geen tijdelijk profiel aangemaakt. Hier ligt voor jou waarschijnlijk dus geen probleem.

aangepast door Broekmanium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefan,

Erg goed uitgewerkt en eenvoudig te volgen allemaal, maar voordat ik mijn laptop sloop heb ik nog even een vraagje. Ik twijfel namelijk over het aanpassen van de mappen met 21 in hun naam verwerkt. Bij mij staan er namelijk 5, eindigend op 1000/ 1001/ 1002.bak/ 1003 en 500. Ik vermoed dat het er meerdere zijn in verband met meerdere gebruikers accounts (heb er 3). In dit geval lijkt 1002.bak mijn hoofdprofiel. Welke mappen moet ik nu voorzien van de toevoeging .old?

Alvast bedankt!

Gr. Roelof

500 staat voor een administrator

501 staat voor een guest account

1000 staat voor jou eerste account

1001 voor het tweede account

1002.bak voor jou derde account

1003 is naar mijn verwachting het tijdelijk aangemaakte profiel, maar dit kan ook 500. Vind het een beetje raar omdat ik 500 zelf nog nooit gezien heb. Maar zoals ik al zei, dat kan je zien (zie afbeelding vorige pagina) als je op zo'n mapje drukt.

PS. volgens mij moeten de twee eindgetallen hetzelfde zijn, alleen staat er dan eentje met .bak (weet ik niet zeker).

Groeten,

Stefan

aangepast door Broekmanium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 1 (Administrator) account, nog een 2e én 1 gast-account = 3 in totaal

Bureaublad voorbereiden wordt niet getoond, maar aanloggen gaat zeer traag, en de iconen van de shortcuts komen traag 1 na 1 tevoorschijn.

---------- Post toegevoegd om 19:44 ---------- Vorige post was om 19:38 ----------

PS. Kun je in het register ook het fenomeen hebben dat suffixen (bestandsextensies) 'hidden' staan, zodat ik evt. zo'n .bak niet zie staan ?

Heb nog even gechecked, en inderdaad slechts 3 accounts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.