Ga naar inhoud

Vind netwerk wel terug in lijst,kan alleen internet niet op


Aanbevolen berichten

Zoals ik begrijp ben ik niet de enige met een probleem wat betreft windows XP en draadloos internet van de afgelopen dagen.

Bij mij wordt het netwerk wel herkend maar verder kan ik niet het internet op.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en hiervoor al een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest voor de hand liggende oorzaak is de beveiliging van het draadloze netwerk. Als je probeert te connecteren krijg je dan de vraag naar een passfrase ofzo ?

Een andere mogelijkheid is dat je probeert te connecteren op een ander netwerk (dus niet het jouwe). Klinkt misschien raar maar gebeurt véél.

Maar uiteraard graag details van je installatie ?

---------- Post toegevoegd om 13:13 ---------- Vorige post was om 13:11 ----------

De meest voor de hand liggende oorzaak is de beveiliging van het draadloze netwerk. Als je probeert te connecteren krijg je dan de vraag naar een passpfrase ofzo ?

Een andere mogelijkheid is dat je probeert te connecteren op een ander netwerk (dus niet het jouwe). Klinkt misschien raar maar gebeurt véél.

Maar uiteraard graag details van je installatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.