Ga naar inhoud

Crossfire


Aanbevolen berichten

Heb de recenste even gedownload bij AMD/ATI en degene die jij gebruikt is de meest recenste

DriverVer=05/24/2011, 8.861.0.0000

Heb je al eens een oudere driver geinstalleerd gehad?

Probeer eens een oudere driver en kijk of dit je probleem oplost?

Zal eens voor je kijken of een forum waar ik vroeger wel eens kwam nog bestaat.

Hier deden ze officiële drivers aanpassen voor bepaalde grafische kaarten die met de originele drivers problemen hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zou mooi zijn want helemaal lekker werkt het niet,

heb nog geen oudere driver geprobeerd. morgen avond als ik weer ben van werk zal ik even opnieuw instaleren met orginele cd drivers

Een oudere driver kan helpen maar beloven kan ik het niet :dong:

Het hangt vaak af van de drivers maar kan ook wel eens met de andere hardware in je pc te maken hebben.

zal alvast eens opzoek gaan naar dat forum en of er nog recente aangepaste driver voorhanden zijn.

ik installeer voor die 4 GB ook gewoon nieuwe windows (dat die ma 3GB pakt)

Het bericht van bergkid in bericht 2 klopt. Windows kan voor bepaalde apparaten geheugen reserveren waardoor je blijkbaar ziet dat er maar 3 GB voorhanden is.

Dit kan met PCI apparaten en blijkbaar ook met PCIe, opnieuw installeren kan dat probleem misschien niet oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat gb gebeuren :

Het klopt inderdaad, maar hij doet het plotseling. ik had dus gewoon vol geheugen kunnen gebruiken en plotseling maar 3GB

het is niet zo dat het vanaf het begin zo is.

een paar windowsen geleden heb ik het ook gehad maar de laatste windows (vorige) heb ik weer niks geen last gehad.

Maar er komt deze week toch 4GB extra bij in, dan is het probleempje zo opgelost:)

Alleen het flitsen wat me ierieteerd maar daar zal ik vanavond even na kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hebe r nu 4Gb bij ingedaan,

Nu staat er 8GB (3Gb beschikbaar) -,- xD

EDIT :

hahahahahahahhaha wat stom, wat stom,

helemaal over het hoofd gezien.

Als ik na start ga en ik typ ''msconfig'' dan even naar tablad computer opstarten.

en klik op geavanceerde opiets, dan stond die op Max gebruik 0MB

dat komt omdat die met mijn videokaart dus 1 gb afsnoept (zoals al gezegt werd)

dus dacht die Heh ? er is 8 gb maar kan maar 7 gebruiken en zette die hem op 0 waarna al mijn GB wegwas:P

weer gefixt door op 7000MB te zetten:):D

Nog een EDIT :

even filmpje gemaakt met gta iv.

jammer dat gta niet helemaal goed opzich zelf is, ik draai op 60% van de kaarten alles op max

maar hij lagt wel (te zien op filmpje) ik kan wel merken dat het niet aan me pc ligt, want of ik nou opneem of ik speel gewoon hij blijft het zelfde presteren (zoals op filmpje)

Iemand nog ideën voor gta?

(ligt zowiezo aan gta want de rest van alle games draai ik MAX zonder problemen)

aangepast door dennis schraa
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.