Ga naar inhoud

Crossfire


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik zit al ruim boven het benodigde,

verhogen zou geen zin hebben (En kan niet) (Dat usage is van videokaart geheugen dat die totaal gebruikt)

kheb al bijna 700-800MB over xD

dus meer als zat.

heb totaal aan geheugen van de videokaarten al 2GB dus meer als zat.

Het ligt opzich echt aan de game zelf,

Want de rest draait allemaal perfectt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmm, ik zou haast zeggen dat er meer aan de hand is dan alleen een nieuwe videokaart.

zou dit op een of andere wijze niet een virus kunnen zijn?

Dat een besmetting aan de basis ligt van de problemen met GTA betwijfel ik maar uitsluiten kun je het natuurlijk nooit.

@ dennis schraa

Heb je de Graphics Settings al eens geprobeerd te verlagen van Very High naar High of Medium?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah zeker op high speelt die wel normaal af.

Heel soms dropt die hem alsnog, maar in principe zelfde fps, want op very high komt die net zo hoog als op high enigste verschil is dat die continu blijft droppen met de fps. en met high doet die het minder.

op very high werkte die 1 keer wel goed ging die naar 158fps binnen 10 sec begon die te droppen en ik bleef weer haken op 30 fps tot 50 fps met continu drops naar 6FPS bijvoorbeeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben opzoek geweest naar de site met gemodificeerde drivers.

OmegaDrivers.net | ATI/NVIDIA Omega Driver's

drivers zijn er hier voor de oudere types en nog enkel voor Xp & Win 2000

Guru of 3D: PC Hardware

De drivers of fix die je hier vind zouden wel werken met de HD 5000 & 6000 series

Maar het kan wel de moeite lonen om deze sites in de gaten te houden, heb met een aangepaste driver eerder wel eens problemen kunnen oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.