Ga naar inhoud

groepsmail


Leynen

Aanbevolen berichten

De laatste tijd ervaar ik dat groepsmails (in BCC), hoewel als verzonden genoteerd, niet toekomen bij de geadresseerden.

Er wordt geen status bericht van 'undelivered' afgeleverd.

Wat kan de oorzaak zijn?

Voor alle duidelijkheid : ik stuur een emailbericht naar leden van mijn club, waarin ik ondermeer een link plaats naar het clubblad op mijn server.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervond hetzelfde als jij, zo'n kleine week geleden.

Wat de reden/oorzaak is hiervan, weet ik helaas ook niet...vanaf nu zet ik mezelf mee in bcc als bestemmeling, op die manier heb ik toch een vorm van controle of de mail al dan niet verzonden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beheer mijn Telenet-account via gmail...maar navraag bij vrienden leerde me dat zij dit ook reeds hadden mee gemaakt : zowel met een Telenet- als Skynet account in combinatie met Windows Mail (Vista) als Windows Live Mail (Windows 7).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet noodzakelijk hoor...

Indien ik een mail stuur naar 1 bestemmeling plaats ik de geadresseerde altijd bij aan...bij een mail die naar meerdere bestemmelingen wordt verzonden plaats ik de bestemmelingen altijd allemaal in bcc, omwille van privacy redenen.

Wanneer ik echt belangrijke mails verstuur plaats ik mezelf bij aan en de bestemmeling(en) bij bcc...zo heb ik dan toch enige vorm van controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.