Ga naar inhoud

Ms Outlook 2007 contactpersonen + agenda naar Samsung Galaxy S2 overzetten?


Aanbevolen berichten

Geacht forum, ik heb een Samsung Galaxy S2 gsm en wil weten of, en hoe je de contactpersonen en agenda van Ms Outlook 2007 naar Google Gmail kunt overzetten (ik heb ergens gelezen dat dat heel moeilijk moeilijk is), zodat ik daarna via de Android besturingen van beide sytemen draadloos kan synchroniseren? :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ik mijn agenda en contactpersonen in MS Outlook 2007 heb staan wil ik even weten wat nu de beste oplossing is om te synchroniseren met de Samsung Galaxy S2.

- Indien mogelijk synchroniseren met Galaxy S2 en MS Outlook, (vroeger kon dat met PC Studio)?

- Of de gegevens exporteren vanuit MS Outlook naar GMail, en dan draadloos synchroniseren met Samsung Galaxy S2 en GMail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Gmail er bij genomen v/w de mogelijkheid om met 3G en de Android besturing draadloos te synchroniseren. Een agenda kan in niet vinden in Gmail, en ik vind Gmail een rommelig en onoverzichtelijk e-mailprogramma, niet te vergelijken met MS Outlook of Outlook Express :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb het Synchronisatie programma Kies :hmmmm: van Samsung 2 weken kunnen gebruiken, daarna werkte het niet meer.

Ik heb nu in "Mijn Producten" van KPN wijzigingen gemaakt; Autoforward is geactiveerd, daarna Forward adres: naam@gmail.com

Copy forward: Disabled dus de berichten komen nu alleen in Gmail binnen.

Ik heb mijn MS-Outlook gegeven als een CSV bestand in een map geëxporteerd, en daarna dit CSV bestand in Gmail geïmporteerd.

Groot voordeel, ik heb tevoren mijn contactpersonen in mijn GSM verwijderd, en direct na het importeren verschenen de Contactpersonen automatisch in mijn GSM.

Samsung Galaxy S2 en Gmail werken beiden met het Android besturingssysteem, dus alles wordt nu automatisch draadloos gesynchroniseerd, het werkt perfect.

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.