Ga naar inhoud

Nieuwe Game-PC


Aanbevolen berichten

Dag iedereen, ik ben hier al enkele keren gepasseerd en vele van mijn vrienden geholpen, maar na een maand vakantiewerk, ben ik nu eens aan de beurt!

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen, internetten, word,...
  2. Wat is mijn budget ? 1100-1200 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling.
  4. Ga ik overklokken ? Niet direct.
  5. Ga ik later upgraden ? Jep.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? USB 3.0 toch wel.
  7. Ga ik zelf assembleren ? Nope.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Jep.
  9. Ga ik zelf installeren ? Ja, is niet echt moeilijk he :D
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Niet direct, maar ik verkies toch intel boven AMD
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Ja, maar deze is niet in de prijs inbegrepen. Mijn ouders kopen namelijk een monitor (22inch +), (game)muis en (game)toetsenbord voor mij. Advies is meer dan welkom!
  12. Heb ik specifieke wensen ? 1) Ik vraag me af of een SSD het echt waard is? Pomp ik dan niet beter mijn geld in een betere grafische kaart? 2) Een leuke case is welkom, als dit natuurlijk niet ten koste gaat van de hardware.

Opm:

-Zal dit MW3 kunnen draaien? Ik weet het, de specs zijn nog niet uit maarja. :)

Alvast bedankt! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen, ik ben hier al enkele keren gepasseerd en vele van mijn vrienden geholpen, maar na een maand vakantiewerk, ben ik nu eens aan de beurt!
  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen, internetten, word,...
  2. Wat is mijn budget ? 1100-1200 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling.
  4. Ga ik overklokken ? Niet direct.
  5. Ga ik later upgraden ? Jep.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? USB 3.0 toch wel.
  7. Ga ik zelf assembleren ? Nope.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Jep.
  9. Ga ik zelf installeren ? Ja, is niet echt moeilijk he :D
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Niet direct, maar ik verkies toch intel boven AMD
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Ja, maar deze is niet in de prijs inbegrepen. Mijn ouders kopen namelijk een monitor (22inch +), (game)muis (niet draardloos als het kan, slechte ervaring mee)en (game)toetsenbord voor mij. Advies is meer dan welkom!
  12. Heb ik specifieke wensen ? 1) Ik vraag me af of een SSD het echt waard is? Pomp ik dan niet beter mijn geld in een betere grafische kaart? 2) Een leuke case is welkom, als dit natuurlijk niet ten koste gaat van de hardware.

Opm:

-Zal dit MW3 kunnen draaien? Ik weet het, de specs zijn nog niet uit maarja. :)

Alvast bedankt! :top:

Voor toetsenbord heb ik eens zitten kijken en dacht ik aan de logitech g510! Ziet er wel een mooi ding uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank!

Ik het hem wel nog een beetje aangepast, de case was erg duur en de Cooler Master CM 690 II Advanced die ik heb gekozen ziet er ook mooi uit! :) Ook het ik Home premium genomen ipv Professional. En dan heb ik voor de Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz gekozen (is dit de moeite?).

Vraagjes:

-Zal dit de komende maanden games op max kunnen draaien? Met toch 40-50 fps minimum?

- Is dit dus een goed systeem of kan het nog (veel) beter voor 100 euro meer?

-Is er een groot verschil tussen Home Premium en Professional?

- Iemand ervaring met de logitech g510?

- Muis aanrading?

- Monitor?

- Ik twijfel tussen de Cooler Master CM Storm Enforcer en Cooler Master CM 690 II Advanced.

Sorry voor al die vragen, maar het gaat natuurlijk om een smak geld! :D

Bedankt!!! :top:

link: =1&product[260199]=1&product[7517]=1&product[406568]=1&product[225309]=1&product[353621]=1&product[245679]=1&product[426945]=1&product[363575]=1&product[235956]=1&product[252897]=1"]azerty

aangepast door Goldenswipe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog even rond te neuzen en veel reviews gelezen te hebben,heb ik dit samengesteld: azerty

  • Ik heb gehoord dat er niet (heel) veel verschil is tussen de i5 en i7, daarom heb ik voor de goedkopere i5 gekozen.
  • Ik heb ook voor de Cooler Master CM 690 II Advanced gekozen, heel veel goeds over gehoord.
  • Als toetsenbord neem ik de logitech g510.
  • Voor de muis ga ik de Gaming Muizen round-up nog is lezen.
  • Bij de monitor blijf ik toch wel steken! Iemand?
  • En is er dan nog een groot verschil tussen Home Premium en Professional?
    Kan iemand met ervaring mijn samenstelling die ik gebasseerd heb op die van Bergkid nog eens nalezen? Mijn budget kan zit immers tussen 1100 en 1200 euro want ik zit nu op 1050 euro!
    Bedankt! :top:

Edit: Dit is de goede link: =1&product[260199]=1&product[7517]=1&product[406568]=1&product[225309]=1&product[353621]=1&product[245679]=1&product[426945]=1&product[252897]=1&product[363903]=1&product[394013]=1"]azerty

aangepast door Goldenswipe
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, je had gelijk met de windows (ik had per ongeluk de verkeerde blijkbaar).

ik had gekozen voor die andere kast omdat deze meer ruimte bied voor je hardware en nog wat andere kleine functies zoals usb3.0 en betere opberg mogelijkheden voor kabels.

als je wilt zou je waterkoeling kunnen nemen (ik ben altijd bang dat het gaat lekken, dus nooit wat voor gevoelt, maar koelt zeer goed).

de reden waarom ik de I5 2500K koos was inderdaad omdat deze bijna net zo goed is en veel goedkoper.

wat dacht je van deze beeldschermen:

23 inch

  • AOC <-- deze heb ik ook en ben er zeer tevreden mee.
  • acer <-- deze heeft hogere resolutie, maar wel een ongewone resolutie.

als ik een beeldscherm zoek dan kijk ik naar de volgende dingen:

  • response tijd, hoe lager hoe beter.
  • contrast, hoe meer hoe beter.
  • resolutie, hoe hoger hoe beter.

wat dacht je van deze muizen:

  • kudo <-- deze heeft mijn voorkeur, omdat deze veel functies heeft (DPI afstelling enzovoort)
  • sharkoon <-- redelijk goedkope muis met een redelijke DPI en nog wat handige functies
  • razer <-- deze heeft veel functies, je kunt bijvoorbeeld kiezen om met draad of zonder draad te gebruiken.

Toetsenbord wil ik altijd zo simpel mogelijk hebben, maar dat is meer een persoonlijke voorkeur (dus weet niet zoveel van die high tech toetsenborden af).

had je verder nog vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je uitgebreid antwoord!

  • Ik zal voor de AOC gaan, 2ms respons en 1920*1080 is perfect om op te gamen? En is ook full HD? En is ook een zeer degelijke prijs!
  • Als muis ga ik voor de kudos, niet te duur en alles wat ik wil! ;)
  • Ik heb hierbij toch usb 3.0 hé?
  • IK heb namelijk nog 100 euro spil, kan ik die beter houden of kan er nog iets verbeterd worden?
  • Ja nog iets, kan dit witcher 2 aan? Zou het binnenkort willen gaan uitproberen! :D
    Bedankt althans Bergkid! Good job :D:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is full HD.

je hebt inderdaad wel USB3.0 maar niet aan de voorkant van je computer je zult ze allemaal aan de achterkant hebben wat betekend dat je telkens aan de achterkant moet zijn en dit vind ik heel vervelend weet niet wat jij er van vind, maar laat je nergens in praten.

als jij liever de Cooler Master CM 690 II Advanced hebt moet je daar voor gaan. het is jouw pc jij moet hem fijn vinden.

jij zult zeker the Witcher 2 kunnen spelen met een HD 6950, een I5 2500K en 8GB ram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top! :top:

Enige minpuntje is inderdaad dat usb 3.0 aan achterkant zit, maar dat heeft geen effect op toetsenbord/muis/headset als die in 2.0 steken?

Kan u mij dan nog een wifikaart/antenne aanraden, want dat was ik vergeten en dat is toch vrij belangrijk, haha!

Voor de rest echt bedankt! Ik hou je op de hoogte! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.