Ga naar inhoud

Nieuwe Game-PC


Aanbevolen berichten

Ik zie dat het moederbord een interne USB 3.0 header heeft, dit maakt dingen wat gemakkelijker.

Bitfenix heeft een handig USB 3.0 productje, waarmee je USB 3.0 poorten vooraan je case hebt in een 3.5" drive bay.

Voorlopig kan ik het nog niet zien in de webwinkels, maar ik denk wel dat het spoedig verkrijgbaar zal zijn, het is een upgrade die je later kunt uitvoeren natuurlijk.

Van netwerk zou ik eerder kiezen voor Powerlines, maar als je een Wifi-kaartje wilt is deze TP-Link geschikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, sla de 2 berichten hierboven maar over.

Na heel lang reviews lezen en nog wat advies van een vriend van mij die er (ook zoals jullie) verstand van heeft is dit de uiteindelijke beslissing: Azerty

Zijn die fans installeerbaar in de case? Normaal bevinden zich er nog 2 aan de zijkant van 120mm. En ik ga ook de HD 6950 unlocken naar HD6970 als het nodig zou zijn. Als iemand dit goedkeurt bestel ik hem zometeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag iedereen, vandaag is alles (eindelijk :D) toegekomen. Alles draait vlotjes, echt prima systeem. De lichtjes op de g110 staan me ook wel aan :P Nu heb ik wel een probleem met de extra fans die ik er bij had besteld, ze passen er namelijk niet in. Nochtans stond er dat ze 70mm waren en ook op de case. Iemand die hier iets op weet? Alvast Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier staat toch echt dat ze 120mm zijn en als die van jouw 70mm zijn dan klopt er iets niet.

de kast heeft nog ruimte voor 5x 120mm ventilatoren en 2x 80mm, dus als ze de goede grote hadden gegeven dan hadden die moeten passen lijkt mij.

heb je contact op genomen met azerty?

doet hij voor de rest alles? tijdje gamen zonder te warm te worden? draadloos internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.