Ga naar inhoud

Nieuwe pc


Dyllys

Aanbevolen berichten

Als het een goede merk voeding is kan deze de HD 6850 wel aan.

Van welk merk is je voeding eigenlijk?

Ik heb op de voeding zelf gekeken en ik zal even over typen wat er allemaal op staat

MS-TECH S-ATA Netzteil

ATX Power supply

MS-N550-VAL 550W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voeding is spijtig genoeg een budget voeding, een review of test kan ik niet vinden.

In hoeverre deze voeding de beloofde stroom kan leveren is moeilijk in te schatten, maar de efficiëntie van deze voeding is niet goed. <75%

Dit kan je nalezen op het (Klik)datablad van de website van MS-Tech op dit moment heeft een goede merk voeding een efficiëntie van +80% of hoger. Er zijn er die tot 87% efficiëntie halen.

De voeding is te verkrijgen voor een 25 à 30€, en als ik eerlijk mag zijn heb je voor dat geld helaas

geen goede voeding. >> MS-Tech MS-N550-Val 550W ATX unsorted | Tweakers.net Pricewatch Unsorted

Een Nvidia Geforce 9800gtx 512mb is wel een goede kaart maar is al een ouder type.

Weet eigenlijk niet of ze nog te koop is in de winkel.

Maar ze is minder snel dan een HD 6850.

Maar ik zou voorzichtig zijn als je met zo een grafische kaart je voeding zwaar gaat belasten.

Ik kan niet achterhalen hoe het zit met de beveiliging van de stroom lijnen.

Mocht zo een voeding eruit ploffen door overbelasting zou ze een deel van je hardware kunnen beschadigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voeding is spijtig genoeg een budget voeding, een review of test kan ik niet vinden.

In hoeverre deze voeding de beloofde stroom kan leveren is moeilijk in te schatten, maar de efficiëntie van deze voeding is niet goed. <75%

Dit kan je nalezen op het (Klik)datablad van de website van MS-Tech op dit moment heeft een goede merk voeding een efficiëntie van +80% of hoger. Er zijn er die tot 87% efficiëntie halen.

De voeding is te verkrijgen voor een 25 à 30€, en als ik eerlijk mag zijn heb je voor dat geld helaas

geen goede voeding. >> MS-Tech MS-N550-Val 550W ATX unsorted | Tweakers.net Pricewatch Unsorted

Een Nvidia Geforce 9800gtx 512mb is wel een goede kaart maar is al een ouder type.

Weet eigenlijk niet of ze nog te koop is in de winkel.

Maar ze is minder snel dan een HD 6850.

Maar ik zou voorzichtig zijn als je met zo een grafische kaart je voeding zwaar gaat belasten.

Ik kan niet achterhalen hoe het zit met de beveiliging van de stroom lijnen.

Mocht zo een voeding eruit ploffen door overbelasting zou ze een deel van je hardware kunnen beschadigen.

Die nvidia geforce 9800gtx 512mb kan ik van een maat over kopen voor 100euro.

aangezien die nieuw 299 dollar kost omgerekend €235 is het wel een goede deal

dan zou ik dus alleen voor en nieuwe voeding moete kijken

en nog een klein vraagje, bij sommige foto's of web pagina's krijg ik vaak blauwe strepen door de het scherm heen. zou je me kunnen vertellen wat dat kan zijn ?

post-27385-1417704496,7106_thumb.jpg<-- zoals bij de site The Elder Scrolls Official Site

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmmm, ik vind 100 euro voor de 9800GTX veel. volgens tweakers.net zijn de prijzen van een nieuwe 9800GTX gelijk aan die van een HD 6850 (zo'n 140 euro). de 9800GTX is ongeveer even goed als de HD6770, dus zoals Dasle zei de 9800GTX is minder snel dan de HD 6850.

dus voor videokaart raad ik nog steeds de HD 6850 aan.

wil je later een extra videokaart er bij in kunnen zetten? of wil je gaan overklokken? want als je 1 van de 2 wilt dan is het slim om daar nu al rekening mee te houden (voor de voeding).

zonder overklok of extra videokaart:

azerty

met overklok en/of extra videokaart:

azerty2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmmm, ik vind 100 euro voor de 9800GTX veel. volgens tweakers.net zijn de prijzen van een nieuwe 9800GTX gelijk aan die van een HD 6850 (zo'n 140 euro). de 9800GTX is ongeveer even goed als de HD6770, dus zoals Dasle zei de 9800GTX is minder snel dan de HD 6850.

dus voor videokaart raad ik nog steeds de HD 6850 aan.

wil je later een extra videokaart er bij in kunnen zetten? of wil je gaan overklokken? want als je 1 van de 2 wilt dan is het slim om daar nu al rekening mee te houden (voor de voeding).

zonder overklok of extra videokaart:

azerty

met overklok en/of extra videokaart:

azerty2

nou ik denk dat ik in elk geval niet wil overklokken om dat daar wel risico's aan vast zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.