Ga naar inhoud

Keyboard probleem


Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds gisteravond heb ik het probleem dat ik de Shift-toets en de 'W'-toets niet meer kan gebruiken. Wanneer de 'W' wil gebruiken, sluit mijn openstaand programma meteen af ipv gewoon een W te typen. Wanneer ik de shift-toets wil gebruiken, sluit deze onmiddellijk de computer af.

Ik heb reeds het keyboard opnieuw ingeplugd, maar dit had geen effect. Een aantal reboots evenmin.

Specs:

W7 ultimate

Acer aspire desktop series

keyboard ook van Acer

Alvast bedankt!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een oud keyboard aangesloten, en dit blijkt effectief te werken. Wel vreemd dat die toetsen plots een andere functie kregen... Ik zal mijn oorspronkelijke keyboard nog eens grondig reinigen en zien wat dat geeft.

In ieder geval hartelijk dank voor deze snelle en efficiënte oplossing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BK,

Goed om weten is dat in het geval dat je per ongeluk de linker Ctrl samen met de rechter Shift indrukt, je switcht tussen de toesenbordindelingen die mogelijk zijn op je systeem. Als bv. de A een Q is geworden, dan is er geswitcht van Azerty naar Qwerty. Opnieuw deze combinatie indrukken, zet het weer goed. Om dit permanent op te lossen kan je via het configuratiescherm het onderdeel Land en talen, knop Toesenbord wijzigen, de niet nodige verwijderen. In geval je met Azerty, België werkt kan je dan Verenigde staten of Internationaal, verwijderen.

Misschien is dat bij jou niet het geval en is je toetsenbord toch overleden. Je hebt nu goede toetsenborden voor weinig geld.

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Bakker Korn,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.