Ga naar inhoud

menu start


jetske

Aanbevolen berichten

Hallo leden ,

Ik heb gisteren onze oude pc geformateerd alles ging goed :).

Maar nu op aanraden van ....... heb ik de cd van het moederbord ook de utilities erop gezet stom van me natuurlijk .

Nu stonden die hun icoontjes aan de klok rechts enkele heb ik al weg gekrengen via software verwijderen .

maar er zijn er twee die ik niet weg krijg eentje zelfs niet via software verwijderen en de andere staat daar ook zelfs niet eens bij .

Ik ben gaan zoeken via rechtermuis op de klokt eigenschappen en dan start menu maar daar kan ik ze alleen aan vinken dat het niet zichtbaar is maar daar kan je die ook niet verwijderen .

Heb al gedacht om die cd van het moederbord weer te verwijderen maar dat is wel heel omslachtig voor zo van die stomme icoontjes .

Nu is het ook zo als die icoontjes die daar aan de klok staan ook betekend dat dat desbetreffende programma ook mee opstart bij het opstarten van de pc .

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de utilities die je geinstalleerd heb mee opstarten kun je zien met msconfig.

Klik op Start en ga naar Uitvoeren, typ in het uitvoervenster msconfig en druk op enter.

post-24526-1417704496,0088_thumb.pngIn het venster wat opent ga je naar het tabblad Opstarten

Welke programma's worden hier vermeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje: Alles wat niet C:\Windows is mag je wissen toch?

Nee dit klopt niet, dus jij zou alle entry's verwijderen wat b.v in Program files staat.

Dit is vaak afhankelijk van de gebruikte installatiepaden, zou je alles van Program files verwijderen zou je antivirus ook niet meer opstarten.

@jetske

Heb je toevallig via de cd PC-Cillen 2000 antivirus geinstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa idd :-) dat heb ik ja omdat ik het zelf niet meer wist wat ik erop moest zetten van mijn moederbord heb ik op aanraden ook de utilities erop gezet wat ik niet mocht doen maar je en daar zal die cillen 2002 (staat bij software) wel bij gezeten hebben. en het is net die die zo hardnekkig is en LightScribe Control Panel die wil ook niet weg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor PC-Cillen 2000 antivirus mag je de volgende vetgedrukte items uitvinken.

pccguide >> PC-Cillin 2002 antivirus software

PCCClient >> PC-Cillin 2002 antivirus software

Pop3trap >> PC-Cillin 2000 antivirus software -> E-mail scanner

Je dient wel je pc opnieuw op te starten voor dat het effect heeft.

Blijven de programma's nu weg?

Voor LightScribe Control Panel, gebruik je wellicht Nero?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ik had van een vriend een kopie gekregen van nero 7 die heb ik erop gezet .

Maar omdat die er zo anders uitzag en voor mij niet zo handig heb ik die er dadelijk weer afgegooid en heb die nero 6 waar ik mee werk er weer op gezet van welke het nu is weet ik niet echt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.