Ga naar inhoud

menu start


jetske

Aanbevolen berichten

Ik denk dat die met de nero verdwenen is .

Na het verwijderen stond hij nog in het menu als ik op start klik en heb het daar verwijderd en nu zie ik hem nergens meer .

Maar ik heb nu een ander probleem elke keer als ik de pc opstart krijg ik een schermpje wat met de opstart te maken heeft zal het u laten zien in bijlage .

Zou u zo vriendelijk willen zijn dit even te bekijken wat ik daar nu weer mee moet .

Ik heb nu een algemene vraag van wat we nu gedaan hebben .

Als ik in de toekomst iets wil verwijderen wat mee opstart kan ik het zo verwijderen zoals ik u me nu geleerd hebt ?

Maar als ik het uit het opstart menu haal , dan gaat het wel nog normaal werken als ik via start en alle programma's ga om het desbetreffende programma op te zetten ?

Groetjes jetske :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb nu een ander probleem elke keer als ik de pc opstart krijg ik een schermpje wat met de opstart te maken heeft zal het u laten zien in bijlage .

Je bijlage is niet zichtbaar, hoe je een bijlage toevoegt kan je (Klik)hier lezen.

Als ik in de toekomst iets wil verwijderen wat mee opstart kan ik het zo verwijderen zoals ik u me nu geleerd hebt ?

post-24526-1417704504,8099_thumb.png

In bovenstaand scherm kan je naar wens alles uitschakelen, alleen dien je op te letten dat je geen belangrijke onderdelen uitschakelt!

Dus opletten met antivirussoftware en dergelijke, ook printer, MSN Messenger, audio enz.... kunnen vermeld staan. Mocht je niet zeker zijn dan stel gewoon je vraag hier op het forum.

Dan zoeken we het even voor je uit.

Programma's welke niet noodzakelijk zijn dat ze mee opstarten, kun je uitschakelen, je kan de programma's dan opstarten via een snelkoppeling op je bureaublad of snelstartbalk of via Start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.