Ga naar inhoud

problemen met websites


patrick83

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier kan je bijvoorbeeld ECHT chatten met bert

radiowisdom - Live Webcam with Free Chat

Het is de webcam van een zekere 'bert', hij is dj en nederlander. En je kan er gewoon nederlands tegen praten. En het is een echte live stream. Ik vroeg hem om te wuiven naar de camera en hij deed dat.

U hoeft niet te registreren of in te loggen. Gewoon als gast kan je direct beginnen typen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Patrick, is je probleem van bericht 1 reeds opgelost? Dus geen problemen meer met websites, uitgezonderd de website van de link die je liet zien?

Hier heb je nog livestreams van gewone burgers: (niet op alle cams is iets te zien, dus het kan zijn dat er niets getoond word)

http://www.camstreams.com/peoplewebcams.asp

(radiowisdom (KLIK) is een cam van een nederlandse dj die regelmatig online is)

Ik chat soms op camstreams.com, ik vind die website betrouwbaar. Maar wissel geen gevoelige informatie uit bij het chatten op webcams! Je weet nooit wie er aan de overkant zit!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

en wist jij dan nog iets met sites en waaar kan ik het anders het beste plaatsen groet

Ik weet buiten camstreams.com geen betrouwbare (lees als: virusvrije en niet-fake!) cam-websites.

Misschien dat je best gewoon een nieuw topic aanmaakt in de categorie Internet en je vraag opnieuw stelt.

Hier kan je al direct beginnen met je nieuwe vraag over webcam sites.

Dan mag je deze vraag als "Opgelost markeren".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.