Ga naar inhoud

Besturingssysteem (VISTA-->XP)


starsfighter

Aanbevolen berichten

Volg deze handleiding:

http://www.pc-helpforum.be/f282/hoe-installeer-ik-windows-xp-10419/

Als u aan deze printscreen bent,

post-484-1417704504,3349_thumb.jpg

gaat u op de juiste partitie staan (C:) zoals in het voorbeeld, en drukt u op de letter D (staat voor "delete", de C partitie wordt dan verwijderd). Daarna drukt u op de letter C (staat voor "create", om een nieuwe partitie aan te maken), Windows stelt zelf voor hoe groot de partitie zal worden. Dit zal dezelfde grootte zijn als de grootte die Vista vroeger had. Dus dat mag je gewoon bevestigend beantwoorden. Laat het getal staan en druk op enter.

Volg nu de andere printscreens en uitleg op in de handleiding.

Wist je

trouwens dat (sommige) XP programma's ook in Vista kunt draaien als je ze in compatibiliteismodus draait? Rechtsklik op het programma of snelkoppeling, kies Eigenschappen en ga naar het tabje Compatibiliteit. Zet een vinkje voor "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor" en kies Windows XP.

Welke games, software werken enkel in XP en niet op Vista?

Hier (KLIK!!) kan je controleren of je programma, spelletje of software met Vista werkt of niet.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had ook gehoord dat sommige drivers soms niet werken in een ander soort besturingssysteem :o

Zullen mijn drivers werken op XP:

- Operating System: MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2

- CPU: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.20GHz (Conroe 65nm Technology)

- RAM: 2.0GB Dual-Channel DDR2 @ 332MHz (5-5-5-15)

- Motherboard: Dell Inc. 0RY007 (Socket 775)

- Graphics: DELL SE198WFP (1440x900@60Hz) 128MB ATI Radeon HD 2400 PRO (Dell)

- Hard Drives: 313GB Western Digital WDC WD3200AAKS-75VYA0 ATA Device (SATA)

- Optical Drives: PBDS DVD+-RW DH-16W1S ATA Device

- Audio: Realtek High Definition Audio

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.