Ga naar inhoud

accu wordt niet opgeladen


Flicka

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal... ik zit met een probleem waar ik nu al een maand mijn hoofd over breek...

Mijn accu wordt niet opgeladen. Ik kan wel direct gebruik maken van de netstroom, maar bouw geen reserve op.

Ik dacht dus eerst dat mijn adapter stuk is. Kocht een nieuwe... dat was het niet. Dus ik ging ervan uit dat mijn batterij stuk is... en kocht daarvan ook een nieuwe... en dat is het dus ook niet. :dong:

Ik weet niet meer wat ik moet doen, is het mijn software, kan dit gemaakt worden? HELP?......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit de laptop af en verwijder de netspanningsadapter.

Verwijder de batterij, koppel de adapter opnieuw aan en start de laptop op.

Klik op start (Windowsknop links onderaan) en geef in het zoekvenster onderaan apparaatbeheer in.

In apparaatbeheer klik je op het driehoekje voor Accu's...klik met rechts op Accu die voldoet aan Microsoft ACPI-besturingsmethode...

In het menu dat zich opent kies je voor installatie ongedaan maken, zie foto hier onder...let op : enkel uitvoeren voor Accu die voldoet aan Microsoft ACPI-besturingsmethode.

post-20447-1417704512,6494_thumb.jpg

Na deze handelingen sluit je de laptop af, verwijder je de adapter en plaats je de batterij terug in de laptop.

Wanneer je de batterij hebt geplaatst sluit je de adapter opnieuw aan en verbind je de laptop met de netspanning.

Start de laptop opnieuw op en kijk wat het resultaat is van deze handelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.