Ga naar inhoud

fabrieksinstellingen terugzetten


Gast lotte89

Aanbevolen berichten

Hallo, ik had een vraag.

Ik heb een sony vaio mini laptop en heb daar windows 7 opstaan, maar er is iets mis gegaan met mijn software. Mijn webcam doet het niet meer en mijn bluetooth ook niet. Sommige bestanden zijn opeens weg die volgens mij wel belangrijk waren. Ik was langs de winkel gegaan waar ik het vandaan had,daar zeide ze dat ik de fabrieksinstellingen kan terug zetten ookal heb je geen backup gemaakt en dat alles dan weer gewoon normaal werkt. In het handleiding boekje heb ik gelezen hoe ik dat kon doen, alleen die stappen kan ik ook niet volgen, omdat het bij me start menu die optie ook verwijdert is. Dus nu weet ik niet hoe ik mijn laptop terug moet zetten in de fabrieksinstellingen .

Weet er iemand misschien hoe ik dit het beste kan oplossen?

groetjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was langs de winkel gegaan waar ik het vandaan had,daar zeide ze dat ik de fabrieksinstellingen kan terug zetten ookal heb je geen backup gemaakt

Als je de pc naar fabrieksinstellingen plaatst, ben je normaal gezien ook alles kwijt wat op die pc stond (je documenten, programma's, ..." Kopieer die zeker naar een externe harde schijf of usb stick.

Wat is het juiste modelnummer van je laptop?

Voer ook even dit uit :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VOER EERST BERICHT 4 UIT.

DAARNA DIT,

Maar wat is Speccy en dan daarna?

Maar doet alles het dan weer?

Speccy geeft een overzicht van je hardware. Je moet nog wel het exacte modelNUMMER geven en merk van je laptop zodat we kunnen opzoeken hoe de recovery naar fabrieksinstellingen voor dat model verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap wat je bedoelt, dat had ik al geprobeerd, maar dan hersteld het alleen naar een week terug ofso..

---------- Post toegevoegd om 15:48 ---------- Vorige post was om 15:46 ----------

modelnummer is pcg-4v1m en het merk is sony vaio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een back up gemaakt en opgeslage op usb..

mr weet niet wat ik verder moet doen, hoe kom ik daar precies wat je net uitlegde :D

---------- Post toegevoegd om 19:22 ---------- Vorige post was om 19:20 ----------

Ja het is de juiste model nummer, het staat op de achterkant van me laptop.. en het is niet zo oud heb deze laptop een jaar

---------- Post toegevoegd om 19:24 ---------- Vorige post was om 19:22 ----------

owja en die windows 7 heb ik niet zelf op gezet, het was er toen ik het kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.