Ga naar inhoud

game pc samen stellen


lampje78

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - gamen (WOW, COD end) en films
  2. Wat is mijn budget ? - relatief laag aangezien ik geen idee heb maar ook geen kapitaal wil uitgeven.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - maakt niet uit
  4. Ga ik overklokken ? - waarschijnlijk wel
  5. Ga ik later upgraden ? - yep
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - denk ik niet
  7. Ga ik zelf assembleren ? - ja is wel de bedoeling
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee die heb ik al wel
  12. Heb ik specifieke wensen ? - niet echt

ik heb zelf altijd met oude pc lopen *****n maar ik wil nu echt wel een pc hebben waar ik lekker op kan gamen zonder ergenis. ik hoop dat iemand me kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoelang je over dat sparen wilt gaan doen, maar eind dit jaar begin volgend jaar zouden er nieuwe videokaarten en processoren uit komen, dus is het denk ik handiger om alles in 1x te kopen.

moederbord, processor en ramgeheugen zul je sowieso denk ik in 1x moeten halen.

ik heb wat samengesteld:

azerty

met dit zul je zeker een tijdje zoet zijn. je kunt er een extra videokaart bij in zetten.

je zult makkelijk kunnen overklokken zonder al te veel zorgen te maken over de hitte en je hebt voorlopig genoeg ramgeheugen.

maar het kost ook wel wat en het budget hier voor ligt niet echt laag.

je kunt ook dit nemen:

azerty

je bespaart hier geld, maar zult ook veel inleveren op je prestaties. de processor bespaar je 30 euro op en dat zul je wel merken. de processor is moeilijker over te klokken en het moederbord zal mindere prestaties leveren als je er een 2e videokaart in zet.

ook de besparing op de videokaart zul je merken, maar ik denk dat dat het wel waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.