Ga naar inhoud

cd-rom start niet automatisch op


dgpatje

Aanbevolen berichten

Bedankt. Weet je ook nog raad met dat van Tune Up Utillities?
Ook geeft hij 3 problemen aan bij systeemstatus : Administratieve vrijgaven zijn geactiveerd --> deactiveren? - Netwerktoegang tot register is geactiveerd --> deactiveren? - Prefetch-gegevens verwijderd --> heeft dit te maken met de reparatie-herinstallatie van gisteren?

Administratieve vrijgaven zijn geactiveerd --> deactiveren?

Als je het deactiveert wilt dit volgens mij zeggen dat je bij alles wat je moet doet moet bevestigen of je dat wil uitvoeren. Bv bij openen van een programma wordt dan je vraag gesteld of je wel zeker bent. Als je de enige gebruiker bent op deze computer lijkt me deze vragen overdreven.

Netwerktoegang tot register is geactiveerd --> deactiveren

Dit kan je eventueel deactiveren

Prefectch gegevens verwijderd

Dat is niet erg. Die wordt toch terug opgevuld naarmate je de pc meer gebruikt.

Ik heb Tune Up Utilities nooit gebruikt, dus wat die dingen precies willen zeggen weet ik spijtig genoeg niet. Van die prefetch gegevens ben ik wel zeker, dat kan geen kwaad als je die verwijderd.

Tip:

Als je nog aparte vragen hebt, maak je best een nieuw topic aan. Je mag zoveel vragen stellen als je wil!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.