Ga naar inhoud

usb-poorten


Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het zijn mijn standaard usb-poorten die niet meer werken,met de usb-hub heb ik geen problemen.Als er updates beschikbaar zijn voor mijn standaard usb-poorten,waar kan ik die dan vinden?Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan geen vraagtekens of uitroeptekens staat in 1e post bovenaan.

Wat nog niet gevraagd werd, nu dus wel, want ik had dit ook met mijn 1e fototoestel;

Is het apparaat ingeschakeld op het moment dat je de usbstekker inplugt?

En heb je de usb drivers geinstalleerd, en daarna pas de usb apparaten aangesloten??

Als je ze vooraf aansluit worden ze vaak niet gedetecteerd na installatie van de usb driver, en de eventueel bij het apparaat horende programma's.

Die moeten er 1st op.

Samengevat, eerst de soft, dan de hardware, nooit anders.

En dan het betreffende apparaat inschakelen.

Verandert dit niets, kijken we weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan geen vraagtekens of uitroeptekens staat in 1e post bovenaan.

Wat nog niet gevraagd werd, nu dus wel, want ik had dit ook met mijn 1e fototoestel;

Is het apparaat ingeschakeld op het moment dat je de usbstekker inplugt?

En heb je de usb drivers geinstalleerd, en daarna pas de usb apparaten aangesloten??

Als je ze vooraf aansluit worden ze vaak niet gedetecteerd na installatie van de usb driver, en de eventueel bij het apparaat horende programma's.

Die moeten er 1st op.

Samengevat, eerst de soft, dan de hardware, nooit anders.

En dan het betreffende apparaat inschakelen.

Verandert dit niets, kijken we weer verder.

Ja je hebt helemaal gelijk van EERST de SOFT en dan de HARD.

Staat zelfs in elke handleiding van een apparaat dat je koopt.

Dus alles is opnieuw installeren en kijken wat het geeft.

Nog veel succes!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik al allemaal gedaan,als ik apparaten in mijn usb-hub steek,werken ze wel.Dus dat wil zeggen dat de software geinstalleerd is.Als ik dan hetzelfde apparaat in een standaard usb-poort steek,dan gebeurt er niets.Ik heb al altijd eerst soft en dan hard gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hub vantussenlaten bedoel je waarschijnlijk.

Windows xp heeft altijd moeite met usb als je de aparaten verhuisd naar een andere poort, ook wisselen van de ene standaardpoort naar de andere lukt niet altijd, afhankelijk van pc tot pc.

Als de apparaten op de hub geinstalleerd zijn moeten ze daarop blijven.

Ik heb wel ondervonden dat vista op dat gebied flexibel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met standaard usb-poorten bedoel ik,als je een computer koopt zijn er meestal usb-poorten vooraan en achteraan.Dat zijn voor mij standard usb-poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.