Ga naar inhoud

pc schoongemaakt en de ventilator werkt zeer luid


darkwarriors

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

want ik las daar 3.3 terwijl ik de 20/24 aan het zoeken was.. (wat ik niet gevonden heb :s):dong:

20/24 is geen aanduiding van Volt maar over het aantal aansluitingen in de stekker.

post-24526-1417704555,0043_thumb.jpg

Deze stekker zoals je kunt zien is zowel geschikt voor een 20 als een 24 polige aansluitingen op het moederbord.

Dat de stekker vast zit komt omdat deze voorzien is van een soort beveiliging.

Zoals je op de bovenstaande stekker kunt zit daar een lip op die je dient in te drukken voordat je de stekker wilt los trekken omdat deze zich achter een soort nok vergrendelt.

post-24526-1417704555,4862_thumb.png

Als je hier met pijl aangeduid op de lip drukt word deze ontgrendelt en met een beetje wiebelen moet de stekker los komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spaning op de 3.3v lijn is nog steeds hetzelfde als voorheen nog steeds 1.504V

Kun je verder wel normaal werken met de pc nu, afgezien van het hogere geluid en toerental van je cpu fan?

Heb je eventueel de mogelijkheid om eens een andere voeding te proberen om te kijken of dat iets oplost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is idd een vervelend iets, kun je in de BIOS eens kijken of er de mogelijkheid is om de snelheid van je fan in te stellen naargelang de belasting /temperatuur van je processor.

Meestal is dit terug te vinden onder sytem monitor of iets in die trend, hier vind je ook wel eens de spanningswaarden die gededecteerd worden door de BIOS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.