Ga naar inhoud

[OPGELOST] Ad-Aware Plus


Aanbevolen berichten

Je hebt de gepaste lijntjes met HJT gefixt. Er kunnen alleen nog wat "schoonheidsfoutjes" opgekuist te worden.

Start Hijackthis op en kies voor 'Do a system scan only'. Selecteer alleen de items hieronder genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

En er zitten ook nog wat overbodige opstarters op je PC.

Download Codestuff Starter

Start Codestuff Starter op

Selecteer het tabblad Automatisch Opstarten en vink volgende items uit.

O4 - HKLM\..\Run: [iSUSPM Startup] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe" –startup

O4 - HKLM\..\Run: [iSUSScheduler] "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" –start

O4 - HKLM\..\Run: [Telemeter 3.0] "C:\Program Files\Telemeter 3.0\telemeter3.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] "RUNDLL32.EXE" C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] "RUNDLL32.EXE" C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

Deze mag je ook uitschakelen als je op regelmatige basis (maandelijks) manueel scant met dit programma en dit regelmatig update :

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe" hide

Inderdaad alvast bedankt voor de nazicht van mijn logje en heb alles verder uitgevoerd wat jullie mijn schreven en inderdaad nu heb ik nog iets meer snelheidwinst in het opstarten.:ciao::ciao:

Nog een vraagje, kunnen jullie nog een logje nakijken van mijn zus haar computer, daar kan messchien ook nog het een en het ander aan verbeterd worden.:)

Zodus dit onderwerp sluiten we beter nog niet af.

Groetjes kalalumba:ciao::ciao::ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar komen ... of misschien beter nog : open voor uw zus een nieuw topic, want het is altijd beter dat dergelijke zaken gescheiden blijven om geen misverstanden te veroorzaken bij een latere lezing.

Oké, ik open een nieuw topic en plaats dan dan haar logje in de loop van deze dag, dan ruim ik eerst wat rotzooi op haar pc op. Alvast bedank.

Zodus deze topic kunnen we afsluiten.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.