Ga naar inhoud

andere pc case


niels baclaine

Aanbevolen berichten

hello

ik zou graag en andere case willen kopen omdat ik problemen heb met luchtcirculatie is + is er te weinig ruimte voor alles er goed in te plaatsen dit komt omdat ik alle hardware al heb upgegrade maar zit nu nog met en acer case ik zou deze willen nemen maar weet niet zeker of men mobo er in past http://azerty.nl/0-1043-72617/antec-three-hundred-eu-towermodel-atx-geen-voeding-glanzend-zwart-usb-audio.html

ik heb voor

ps. hoe doen Julie dat van een link maken bv klik hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

waarschijnlijk gaat het wel passen in deze kast maar toch is het handig om het even zeker te weten, dus zou je dit even kunnen uitvoeren:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.