Ga naar inhoud

mail wordt niet verzonden


bernard

Aanbevolen berichten

Ga in Outlook naar extra.

Dan naar accountinstellingen.

Dubbelklik daar op je e-mailaccount (home.nl1)

Je krijgt nu het venster e-mailaccount wijzigen.

Beveiligd wachtwoordverificatie (spa) is verplicht, staat dat bij jouw aangevinkt?

Doe het vinkje eens weg.

Klik op volgende en dan voltooien.

Is je probleem nog niet opgelost geef dan zoals reeds gevraagd de provider door.

post-23245-1417704543,923_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

sorry , dat ik weer terug ben maar mijn probleem is er nog steeds , en aangezien ik nu op mijn vakantieadres terschelling zit vind ik dit een beetje lastig

.

Als ik een mailtje verstuur met microsoft outlook gaat deze naar postvak uit , en na een wacht momentje komt er het volgende bericht :

Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande mail smtp

en :

foutmelding : 0x800ccc18

Ik kan verder ook niet bij mijn ziggo webmail komen , want als ik dat probeer komt java adresboek bij 63 %

Dus kort samengevat ik werk met windows 7 , mijn provider is Ziggo en de versie van outlook is 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Clarkie , je hebt het weer voor elkaar gekregen .

Dat vinkje , dat was het .

Ik heb al even een proefmail naar mezelf op hotmail gestuurd , en het werkt .

Deze man is weer helemaal blij,vooral omdat we maandag met vakantie gaan .

Nogmaals hardstikke bedankt

Op je thuisadres werkt het dus wel.

Nu ben je op een vakantieadres.

Dat je daar niet via je Outlook kan werken is normaal.

je moet er gebruik maken van webmail.

Daar zit je blijkbaar met een ander probleem.

Om het java adresboek probleem op te lossen moet je deze oplossing (klik erop) uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een alternatief voor je probleem. De basis is dat de uitgaande mailserver die je gebruikt eigen is aan de provider waar je verbinding mee maakt. Dus in jou geval Ziggo. De providers laten geen uitgaande berichten door via andere providers, daarom werkt je outlook niet op je vakantie adres.

Er zijn bedrijven die "universele" mail servers aanbieden, een populaire is dyndns.org (klik erop). Voor 20 $ per jaar (= ongeveer € 1,20 per maand heb je een uitgaande mail server die overal werkt (150 berichten / DAG). Ik gebruik hem al jaren op mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar thuis werkte het ook al niet meer , en dan de opdracht van die foutopsporing 2x het vinkje weghalen ,

dan komt het volgende probleem , nl. ik kan dan op mijn startpagina , is dus ook mijn start pagina , dan kan ik niets meer wat in mijn favorieten balk staat ( zoals pc help ) niet meer tevoorschijn halen .

Dus ik heb de vinkjes er maar weer voor gezet .

Verder krijg ik als ik mmijn outlook sluit een schermpje met het volgende bericht :

Er bevinden zich nog steeds berichten in postvak uit ( in mijn geval dus 2 stuks )

Dus niet afsluiten , of afsluiten zonder verzenden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist het vinkje weer weggehaald bij e mailinstellingen : beveiligd wachtwoordverificatie (SPA )

En nu kan ik mijzelf wel weer een test mailtje sturen met hotmail of g mail

Verder vroeg ik me af hoe ik het moet doen om stukje scherm naar jou toe te sturen .

Ik bedoel dus zo,n fototje van accountwijzigingen of anders .

Ik heb het idee dat als ik dat zou kunnen dat het voor jou makkelijker helpen is .

Maar zoals al eerder gezegd , graag stapsgewijze

aangepast door b.l.tijdens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb firefox er op gehad , maar kreeg de waarschuwing dat het gevaarlijk voor mijn computer was .

Dus dat durf ik niet te doen .

Het lijkt mij verstandig om deze discussie te sluiten , en als ik weer thuis ben moet ik er misschien maar wat centjes tegen aangooien.

Want ik denk dat dit probleem op afstand te lastig is , in elk geval met zo,n beginneling als ik

Toch zou ik graag willen leren hoe julli mij zo,n stukje tekst /schermpje toemailen om te laten zien hoe het er uit moet zien

Dat was ook mijn vraag in de 2 e reactie hierboven .

Toch wil ik met name Clarkie willen bedanken voor z,n geduld met mij . Alle lof , en daar lag het niet aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je gerust stellen firefox is absoluut veilig.

het is een browser net zoals Internet explorer en google chrome.

Wordt door heel velen gebruikt.

je kan het dus gerust gebruiken, ook om je mails via webmail te lezen of versturen.

Dat schermpje is gewoon een afbeelding.

Hoe je zo'n afbeelding maakt kan je hier (klik erop) zien.

Hoe je de afbeelding in een nieuw bericht plaatst zie je hier (klik erop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.