Ga naar inhoud

laptop start niet meer op


jeffrey0

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

beeldschermadapters stond er niet tussen. maar het is me wel gelukt de drivers te installeren en toen vroeg hij om opnieuw op te starten om de installatie te voltooien, dat deed ik dus maar toen hij opnieuw opstartte kwam het windows logo nog wel tevoorschijn maar daarna werd het scherm zwart met allemaal streepjes op het scherm en daarna alleen nog maar een paar gekleurde streepjes met een paar rode eronder. dus nu zit ik weer in de veilige modus. ik heb daarnet gecheckt bij apparaatbeheer, nu staat beeldschermadapters er wel bij en staat er netjes NVIDIA GeForce 9300M G , maarja het werkt dus niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de informatie die windows gaf voor het probleem, ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik post het toch maar.

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: 116

BCP1: A6733008

BCP2: 8EE23152

BCP3: C000009A

BCP4: 00000004

OS Version: 6_0_6002

Service Pack: 2_0

Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\Mini091011-01.dmp

C:\Users\jeffrey\AppData\Local\temp\WER-173098-0.sysdata.xml

C:\Users\jeffrey\AppData\Local\temp\WERAD8D.tmp.version.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik startte hem nog eens opnieuw op en nu was de resolutie ineens lager zonder dat ik daaraan iets aan verandert heb...en toen viel het scherm uit. dit probleem lijkt hetzelfde als datgene dat ik helemaal in het begin had, er is maar één verschil: hij loopt pas vast als windows is opgestart(hij loopt vast na het windows logo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je velige modus met netwerk opstarten ?

En sorry moest dit al gevraagd zijn, maar kan je eventueel een externe monitor aansluiten?

Moest je kunnen starten met netwerk probeer dan het volgende eens :

CODE

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.