Ga naar inhoud

wallpapers of foto's naar a4 formaat


anatool

Aanbevolen berichten

Wanneer je de gedownloade wallpapers gaat afdrukken dien je het afdrukformaat in het programma van de printer zelf in te stellen.

Voorbeeld hieronder is van een HP-printer : ik dien eerst het papierformaat in te stellen, nadien selecteer ik foto op volledige pagina...hoe meer pixels de gedownloade wallpaper heeft : des te beter de kwaliteit van de afdruk.

post-20447-1417704546,9699_thumb.jpg

Leuke gratis wallpapers vind je bij Jootix (klik er op)...je kan de afbeelding downloaden in de door jou gebruikte schermresolutie, deze wordt aangegeven op de site : voor mijn laptop krijg ik de aanduiding Your screen size 1366x768 pixels...zo vult de wallpaper perfect je scherm wanneer je deze als bureaubladachtergrond wenst te gebruiken.

Mocht je een autofreak zijn, neem dan zeker ook eens een kijkje bij NetCarShow (klik er op).

Je kan je schermresolutie ook online checken (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor het vlugge bericht op mijn reactie:-),maar dit is niet het progje dat ik zoek....eens haarfijn uitleggen wat ik wil: ik heb een lamineeder en slechts a4 formaten zijn daarvoor bestemd(ik zou die foto's of wallpapers aan mijn muur hangen)...dus het zit zo :ik heb wallpapers op mijn bureaublad...wat te groot om op een a4 formaat te krijgen,ik zou tevens eraan knippen...want op mijn wallpapers kan er nog best nog wat overtallige fotobestand geknipt worden...zodat mijn wallpaper mooier op zijn recht komt...begrijp jet het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's graag gedaan hoor !... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.