Ga naar inhoud

Windows Movie maker


Dummy

Aanbevolen berichten

Goede middag,

Ik kan geen muziek van you tube toevoegen aan mijn film, er verschijnt telkens volgende tekst als ik de opgeslagen muziek van een bestand naar de movie maker versleep.

:\Users\francois\Music\\over the rainbow.mp3 kan niet worden geïmporteerd. Kan opgegeven module niet vinden

Van uit i Tunes gaat het niet, en van you tube to mp3 converter gaat het ook niet . Kan iemand mij vertellen hoe ik dat toch kan gedaan krijgen.

Dank bij voorbaat

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Swat4,

Zoals je hebt voorgesteld heb ik AVS audio converter gedownload en dat werkte prima ,maar om de 15 sec kwam er een stem door de muziek. Om dit te vermijden moest ik een sleutel ingeven, die ik kon krijgen mits betaling. Omdat ik er niet elke week, zelfs niet elke maand gebruik van maak is dit een beetje te duur.

Ik heb dan ook nog eens geprobeerd om een gratis converter te downloaden maar die nam dan bijna mijn ganse computer over.

Het zal het beste zijn dat ik een ander programma opzoek om mijn foto s in een film te bewerken in de plaats van Windows moviemaker. Als je nog een tip hebt laat het mij dan maar weten, als "Dummy" heb ik niet de vereiste kennis om ingewikkelde toestanden tot een goed einde te brengen.

Groetjes en hartelijk dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.