Ga naar inhoud

meerdere keren bluescreen


bergkid

Aanbevolen berichten

Koppel de webcam af en ga naar het apparaatbeheer.

Selecteer de webcam, open de eigenschappen en ga naar de tab driver (stuurprogramma)

Klik dan op de knop Driver details (details stuurprogramma).

Dan krijg je een lijst van de gebruikte bestanden en hun lokatie.

Noteer de namen en lokaties, sluit het apparaatbeheer en verwijder manueel de bestanden.

Herstart de pc en ruim het register op met CCleaner

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon hem niet in de lijst vinden, maar zodra ik hem weer in de pc plugte zag ik dat hij naar drivers ging zoeken.

op een gegeven moment gaf hij aan dat hij hem had geinstalleerd en dat hij klaar was voor gebruik.

toen gaf logitech driver aan dat hij een update nodig had, dus deed ik dat maar meteen.

als hij klaar is met updaten zal ik hem even uit proberen.

---------- Post toegevoegd om 22:29 ---------- Vorige post was om 22:25 ----------

hij lijkt het nu te doen, ik moet alleen de microphone er in nog proberen.

---------- Post toegevoegd om 22:38 ---------- Vorige post was om 22:29 ----------

microfoon doet het nu ook.

dan denk ik dat alles wel weer goed is.

bedankt voor je hulp

---------- Post toegevoegd om 22:39 ---------- Vorige post was om 22:38 ----------

ow ik moest trouwens hem wel aankoppelen voordat ik hem kon vinden. (lijkt me opzich wel logisch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.