Ga naar inhoud

Aquarezz

Aanbevolen berichten

Ik persoonlijk gebruik AVG anti-spyware.

Ben er zeer tevreden van en het is gemakkelijk in gebruik.

AVG Free Advisor - AVG Anti-Spyware Free Edition

Vermijden in de toekomst?

Je virusscan regelmatig laten draaien en een firewall van bv.Zonealarm

die ik ook zelf gebruik: ZoneAlarm Firewall (Windows 2000/XP) - Reviews and free ZoneAlarm Firewall (Windows 2000/XP) downloads at Download.com

En een virusscan heb je dat nog nodig ?Ik heb de van AVG en heel tevreden over.

AVG Free Advisor - AVG Anti-Virus Free Edition

Voilà en nog veel geluk!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening ben je redelijk goed beschermd wanneer je zowel "ad-aware" en "spybot search and destroy" gebruikt. 2 gratis programma's, gewoon maken dat je ze regelmatig gaat updaten.

Ik heb alleszinds zeer weinig last van adware en spyware

om spyware preventief tegen te gaan kun je ook "spywareblaster" installeren (ook hier moet je regelmatig handmatig updaten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mssh ook nog een aanrader is is hitman pro, dit is een volledig pakket met heel wat antispyware/Adware programma's..

Hitman Pro | Alles-in-1 oplossing tegen spyware - Home

We raden hier op het forum niet echt Hitman Pro aan, als je even goed rondleest op het internet veroorzaakt deze behoorlijk wat problemen.

Beter is als je gewoon apart de programma's installeerd zoals adaware en spybot

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Karel,

We raden hier op het forum niet echt Hitman Pro aan, als je even goed rondleest op het internet veroorzaakt deze behoorlijk wat problemen

Het internet barst inderdaad van de negatieve opmerkingen over Hitman Pro, maar als je deze allemaal eens bekijkt wordt er toch wel heel wat geouwehoerd en nageaapt. Veel bewijzen heb ik nog niet gelezen. OK, de heuristische methode wordt in vraag gesteld ... en daar heb ik ook wel wat bedenkingen bij omdat je ze niet kan controleren, maar de andere argumenten tegen Hitman Pro zijn maar erg zwakjes.

Let op : ik ben absoluut geen voorstander van dit programma, omdat je de controle over al je cleanings niet zelf in de hand hebt en ben het volledig met je eens dat je beter de individuele programma's zoals AdAware en Spybot download dan het hele pakket ... maar er zijn inmiddels (honderd)duizenden mensen perfect geholpen met dit programma, zonder problemen blijkbaar. En voor de minder-geoefende computergebruiker is het een redelijk alternatief.

Krijg hiermee waarschijnlijk de hele "Shitman Pro"-lobby over me heen ... maar dat nemen we er dan maar bij. Geen aanrader, maar toch ook niet geheel af te schrijven die Hitman Pro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.