Ga naar inhoud

Microsoft dreigt met afsluiten van mijn geldige Office 2010.


WaWa

Aanbevolen berichten

Beste helpers,

Op 5 juli ll. Heb ik met jullie help Office H&S 2010 ge-her-download – omwille van problemen - via de Trial site en met mijn bestaande en geldige O-H&S 2010 productcode opnieuw geïnstalleerd. Dat heb ik gedaan met jullie advies, omdat dit blijkbaar de enige weg was om mijn Office te repareren.

Het probleem is opgelost geworden en sindsdien ondervind ik geen enkel probleem bij het gebruik van Office H&S 2010.

Maar… nu is de (fictieve/theoretische) trial tijd voorbij en krijg ik van Microsoft te horen dat ik moet kopen. Hoewel ik een legitieme O-H&S 2010 had en heb, komt die ‘dreiging’ er toch.

Wat moet ik doen als Office plots ophoudt te werken?

Hopelijk vind iemand de tijd om mij van advies te dienen tussen jullie talrijke andere probleemgevallen.

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg je dat van Microsoft te horen ?

Ofwel heb je een geldige licentie of je hebt ze niet. Welke media je gebruikt voor een installatie maakt hen niet uit hoor.

Uiteraard als je een illegale licentie hebt gebruikt, al is het maar tijdelijk, dan zul je hen wel moeten aantonen dat je een legale hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ProMind,

bedankt voor je reactie - zo snel. Mijn licentie is legaal. Aangekocht in een computerwinkel en ge-installeerd. Zoals gezegd, ik had problemen (met updates) en men (jouw site) heeft me aangeraden om een her-installatie te doen via de trial voor O H&S. In plaats van de voorgestelde code te gebruiken heb ik mijn legitieme code gebruikt en het is als dusdanig door MS op dit moment herkend. Daarom begrijp ik niet dat ze nu zeggen dat mijn trial voorbij is en ik tijdig moet kopen.

Zo zit dat. Simpel, maar angstaanjagend als ze me verplichten om te kopen. Die € 136 heb ik al betaald, toen ik mijn O H&S aankocht.

Wat nu? | m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je je onnodig zorgen maakt hoor. Wat er waarschijnlijk gebeurd is, is dat je een trail versie hebt gedownload, en dat je nu in hun mail bestand zit als potentiële koper. Wat je dus waarschijnlijk hebt gekregen is gewoon een standaard mailtje waar ze mee proberen mensen te laten kopen. Gewoon reklame eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PorMind,

Hopelijk heb je gelijk en is het het werk van een computerprogramma. Toch vraag ik me af wat er zal gebeuren de dag dat het zover is?

Als je er 99% zeker van bent dan wil ik het wel als 'opgelost' markeren. Indien 50/50, wat dan?

m.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag WaWa,

ik heb net jouw vorige topic (klik er op), waarin de herinstallatie werd uitgevoerd dmv het ophalen van de trialversie en (her)activatie dmv je persoonlijke legale key, nog eens herlezen.

Uit jouw laatste post blijkt dat je wel degelijk de melding kreeg dat de activatie gebeurde met een geldige productcode.

Op onderstaande vraag van ProMind kwam echter nog geen antwoord :

Hoe krijg je dat van Microsoft te horen ?

Kreeg je die melding via e-mail of komt die melding via Office zelf ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik me niet echt zorgen maken naar de toekomst toe...zeker omdat je 'toen' die melding hebt gekregen dat de activatie geslaagd was.

Lijkt me inderdaad een vorm van bezorgdheid naar een potentiële klant toe te zijn... ;-)

Laat het topic gerust nog eventjes open...in geval van worst case scenario (wat ik niet verwacht) stuur ik een berichtje naar de mensen van Microsoft hier op PCH, met uiteraard de vraag om jouw zaak te bekijken...no problem !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.