Ga naar inhoud

Microsoft dreigt met afsluiten van mijn geldige Office 2010.


WaWa

Aanbevolen berichten

Asus,

So far, so good. (Nog) Geen boodschap van Microsoft gekregen en Office werkt vrolijk door. Toch heb ik »Kingsoft Office« ge-installeerd. 't Is wel een Chinese cloon van Office 2003, maar er kan toch mee gewerkt worden ingeval van...

Met vriendelijke groeten.

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kingsoft Office was me (nog) niet bekend...het lijkt eigenlijk me ook een beetje een voorbarige stap...:dong:

Hou nu zeker in het oog of 'alles' nog geopend wordt via je MS Office 2010.

Voor mij is de enige volwaardige vervanger van MS Office het gratis kantoorpakket Open Office (klik er op)...er zijn zelfs meer en meer openbare besturen die er op over stappen.

Maar, zoals reeds gezegd : naar mijn mening in jouw geval (in het bezit van een geldige licentie) een beetje een voorbarige stap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Je hebt overschot van gelijk. Voorbarig is het zeker. Ik was toch een beetje benieuwd wat dit programma in zijn mars heeft. MS Office is toch nog altijd het origineel. OpenOffice kon ik wel al. Geen van de twee heeft een zo goede Spelling + Grammatica checker en dat is voor mij al genoeg om MS te blijven gebruiken. Het heeft me ook € 120 gekost.

Ik moest inderdaad bij Standaardprogramma's de extentie 'doc' en docx' vragen om in MS Office te openen, wat ook lukte. Eén voordeel had Kingsoft tegenover MS, het opent in een bliksemschicht, waarschijnlijk omdat het zo licht is (68 MB).

Met vriendelijke groeten (wacht ik dus af).

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.