Ga naar inhoud

vast lopen van pc bij liedjes en filmpjes


ferla

Aanbevolen berichten

Je kan Memtest86 gebruiken om je geheugen te testen.

Nadien kan je de resultaten van die test hier posten en dan zien we wel verder.

het lukt mij niet dit bestand te openen

??????

maar nu krijg ik ook een blauw scherm soms met als foutmelding

c000021a

met status 0x0109e996 0x0109e6b0

wat zou dit weer zijn

ik word echt zot van mijn pc

valt dit allemaaal nog recht te zetten ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het lukt mij niet dit bestand te openen

??????

maar nu krijg ik ook een blauw scherm soms met als foutmelding

c000021a

met status 0x0109e996 0x0109e6b0

wat zou dit weer zijn

ik word echt zot van mijn pc

valt dit allemaaal nog recht te zetten ?????

Ik denk dat het betekent dat alles een beetje te warm begint te worden.

Want alleen aan de illegale versie ligt het niet hoor.

Je kan een progje downen om de temeratuur te zien maak een screenshot en post hem hier a.u.b.

Pc helpforum - Downloads - SpeedFan

Nog veel succes

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het betekent dat alles een beetje te warm begint te worden.

Want alleen aan de illegale versie ligt het niet hoor.

Je kan een progje downen om de temeratuur te zien maak een screenshot en post hem hier a.u.b.

Pc helpforum - Downloads - SpeedFan

Nog veel succes

grtz

Denk ik ook niet, maar straks komt er dan een nieuw topic over activeren van illegale windows, daarom begin ik hiermee.

Ik vond nog 3 oplossingen van microsoft, omdat het een fout is die voor verschillende problemen word gebruikt, dus moeten we er 1st achter komen om welke fout het gaat.

GoBack causes a Stop error C000021a

Internet Explorer Maintenance Policies May Cause an Access Violation in Winlogon

Dit zijn alvast 2 oplossingen, als xp er pas opstaat heb je explorer 6, probeer eens de 2e link hier om explorer 6 te fixen, of download explorer 7.

Hebt u norton geinstalleerd, dan moet je de 1e link hebben.

Ik vond de juiste opdracht niet meer gisteren, de volgende stap die ik wou uitproberen is dus via start uitvoeren.

Stop je cd van xp, of die van je vriend in de cd rom, en kopieer sfc /scannow in het uitvoerenvenster gevolgd door een druk op de entertoets.

Als er niets gevonden word kan je een repairinstal doen, of gewoon herinstaleren van xp, da's nog de kortste pijn, hij staat er toch nog maar pas op, veel belangrijke zaken zullen er nog niet opstaan.

Je kan nog her bovenstaande eerst proberen, die scan duurt niet zo lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het betekent dat alles een beetje te warm begint te worden.

Want alleen aan de illegale versie ligt het niet hoor.

Je kan een progje downen om de temeratuur te zien maak een screenshot en post hem hier a.u.b.

Pc helpforum - Downloads - SpeedFan

Nog veel succes

grtz

zo een screenshot maken hoe doe je dat mijn temperatuur is momenteel 26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shift en prt scr indrukken.

Dan start/bureauaccessoires/paint

je screen plakken met ctrl en v

Als het aan de temperatuur ligt, hoe komt het dan dat hij vastloopt bij afspelen van audio??

Mijn 2e link, lees die eens.

Die buffer word waarschijnlijk overschreden, dat verklaart ook die code van bsod scherm.

Je hebt sp1 nodig van internet explorer6.

Voor sommige updates moet je genuine advantage installeren, dus eerst legaal maken.

Voor explorer7 is ook validatie nodig.

Is je xp met sp2, of is het een oude, dan heb je eerst validatie nodig om te updaten.

Een telefoontje naar microsoft lost dit op.

Neem er de code van de sticker onderaan je pc bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SMART Enabled for drive 0

Found ST360012A (60,0GB)

End of detection

dit is het geen wat er op komt als ik speedfan open maar waar vind ik deze log ofzo ????

heb die link 2 ook gedaan nu staat hier wel alles in het engels maar dat vind ik niet erg zoals internet en outlook maar kan geen kwaad

maar het probleem blijft zich voor doen heeft er niemand zin om mij eens te komen helpen thuis want word hier zot van of nog iemand een oplossing ????alvast iedereen bedankt om mij tot hier toe te helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

SMART Enabled for drive 0

Found ST360012A (60,0GB)

End of detection

dit is het geen wat er op komt als ik speedfan open maar waar vind ik deze log ofzo ????

heb die link 2 ook gedaan nu staat hier wel alles in het engels maar dat vind ik niet erg zoals internet en outlook maar kan geen kwaad

maar het probleem blijft zich voor doen heeft er niemand zin om mij eens te komen helpen thuis want word hier zot van of nog iemand een oplossing ????alvast iedereen bedankt om mij tot hier toe te helpen

Gewoon wachten en dan komen er vanalle temperaturen.

Dan maak je een screenshot zoals ninl........

en dan kan ik eens kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.