Ga naar inhoud

vast lopen van pc bij liedjes en filmpjes


ferla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

welke windows heb je? en is hij legaal?

windows xp

heb mijn pc in de winkel gekocht en deze stond er al op

home edition

wou mijn pc formateren maar vond mijn schijfje niet meer dus een vriend heeft dit gedaan voor mij

maar heeft wel mijn product key niet gevraagd dus eigelijk weet ik niet of dit een ligale versie is of niet maar is de zelfde versie als hem zij hij

maar dit was eigelijk de reden waarom ik hem wou formateren

maar blijft het zelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij niet om een registratiecode gevraagd heeft, is de kans dat hij legaal zeer klein...

is het al lang dat je pc zonder reden uitslaat, of sinds het installeren van een programma?

eerlijk gezegd dat kan ik mij niet meer herineren is al lang geleden

iemand heeft mij gezegd dat het mijn drivers zouden kunnen zijn maar vind deze cd ook niet meer en vind deze op internet ook niet weet zelfs niet waar zoeken en welke drivers heb daar totaal geen verstand van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebruik je om die filmpjes en muziek af te spelen? Windows Media Player versie???

Probeer eens een ander programma om dit af te spelen en kijk of hij dan nog vastloopt.

Een goed en gratis alternatief is VLC van Vildeolan.

gebruik windows media player vbersie 9 heb ook media player classic

en heb vlc al eens gebruikt maar doet juist het zelfde

maar krijg ook dikwijls als ik op internet bezig ben een foutmelding en dat internet moet afgesloten worden heb zowat problemen met alles

1liedjes afspelen en filmpjes vastlopen

pc soms uitslaan en weer opstarten en dan een melding krijgen pc is herstelt van een ernstige fout

op internet bezig zijn en een foutmelding krijgen dat internet moet worden afgesloten worden

heb oook al een virusscan gedaan en niets te vinden

heb f secure

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op je uitleg begin ik te denken in de richting van een geheugenprobleem.

Heb je al een geheugentest gedaan? Kan je wat meer informatie geven over je systeem (hoe oud is je systeem, welk moederbord, cpu, geheugen, grafische kaart, ...)

dit is het gene dat ik weet te vinden weet niet waar ik de rest moet terug vinden

fujitsu siemens

processor amd athlonxp2000+kloksnelheid1.67ghz 256mb ram geheugen???

mijn moederbord is van gygabite??ga7vaxfs rev 1.0

de rest weet ik niet en weet ook niet hoe ik een gehuegen test moet doen en wat dat is

cpu weet niet wat dat is

grafische kaart ken ik ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.