Ga naar inhoud

Fout bij Opstarten!!


trubbelhen

Aanbevolen berichten

Als ik mijn Laptop opstart krijg ik twee fouten...als ik deze weg klik geeft dit verder geen problemen..maar het hoort toch niet..zie de fouten hier onder....

Kan de opgegeven module niet vinden..Load libray (Pythondll) Failed......eerste fout..Klik ik weg en dan komt de tweede fout....

C\ Program files\ uniblue\ Regeestry Booster\ PVTHON26DLL..........

Ik hoop dat ik het goed hebb geschreven allemaal..kan iemand mij helpen??

Bij voorbaat dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al verschillende keren geprobeerd om Reistry booster te verwijderen bij programmas en onderdelen...maar dan krijg ik de melding...dat het programma niet meer goed werkt,en dat er naar een oplossing word gezocht..ik krijg het met geen mogelijkheid er af!!

En CC Cleaner heb ik er al op zitten..

Ik snap het niet van die forumregels..waar moet ik mijn vragen dan posten???

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je vragen te posten zit je hier prima ;-)

Ga eens naar de volgende locatie op je C schijf >> C:\Program Files\Uniblue\Registry Booster en in deze map zit er normaal gezien een unins000.exe bestand.

Probeer eens of je via dit bestand Uniblue Registry Booster kunt verwijderen door er dubbel op te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.