Ga naar inhoud

acounts


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een windows xp computer van mijn buurman die ik moest formatteren. Nieuwe windows xp staat er nu op , en ik heb van alle emailaccounts in het desbetreffende programma zelf, de data geexporteerd.

Er was een emailaccount aanwezig in Outlook Express. Deze heb ik geexporteerd. Importeren van deze data nadien is gelukt. Zowel emailaccount als de mails heb ik terug.

Er was een emailaccount aanwezig in Incredimail. Deze heb ik ook geexporteerd. Importeren van berichten is gelukt ,maar account zelf terug importeren lijkt niet gelukt (hij zegt dat hij geen account vindt)

Ze maken gebruik en in.telenet en uit.telenet, dus emailadres van telenet zelf (dus geen webmail).

Van één persoon heb ik de gegevens:

- zijn login

- zijn paswoord

Van de andere persoon (zijn vrouw) heb ik de gegevens niet (incredimail importeerde de emailsettings niet correct of helemaal niet)

- Kan dit dezelfde login zijn (bv. u34343434) , en ander paswoord, of moet de login OOK anders zijn, aangezien ze HAAR mails wil ontvangen en niet die van haar man.

Waarschijnlijk zal de login ook anders zijn dan van haar man?

Als ze de inloggegevens op papier niet meer terugvinden, geeft Telenet deze gegevens dan?

Wat moeten mijn buren juist doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.