Ga naar inhoud

Pro Show Gold


ikaros

Aanbevolen berichten

Wanneer ik het programma Pro Show Gold 2.6 installeer op mijn nieuwe PC onder Windows7 dan gebeurt de installatie normaal.

Bij het openen van het programma verschijnen de foto's in het "Slide Show" gedeelte echter allemaal met meerdere horizontale strepen en dus onkenbaar.

Op mijn andere Pc met WinXP marcheert alles normaal.

Het ligt normaal niet aan de installatie CD. Wanneer ik een trial versie dowload gaat de installatie en werking van het programma goed, maar ik kan er geen gebruik van maken omdat er doorlopend "evaluation" wordt geproduceerd tijdens de presentatie van de montage.

De oorzaak ligt dus vermoedelijk bij Windows 7 dat mijn ouder Pro Show Gold 2.6 niet aanvaardt.

Kan er iemand mij helpen om vooralsnog dit op de nieuwe PC te laten werken?

Ikaros

aangepast door ikaros
bijkomende bevindingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ProShow Gold 2.6 is niet geschikt voor Windows 7, wel voor Windows XP/2000/98/Me.

Wanneer je dit programma wil gebruiken zal je (helaas...) moeten overstappen naar de meest recente versie (klik er op)...tenzij je beschikt over Windows 7 Professional, Ultimate of Enterprise, waar je kan werken in de XP-Modus (klik er op).

Een laatste mogelijkheid is het installeren van ProShow Gold 2.6 in compatibiliteitsmodus...dit doe je door met rechts te klikken op de installer van je driver en kies Eigenschappen en ga naar het tabblad Compatibiliteit...een schermafbeelding vind je hier (klik er op).

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de XP-modus niet op jouw systeem van toepassing is en de installatie van het programma in de compatibiliteitsmodus het probleem niet oplost heb je maar twee mogelijkheden : met ProShow Gold 2.6 werken op je 'oude' pc of de nieuwe versie, die compatibel is met Windows 7, van het programma aanschaffen en op de 'nieuwe' pc installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.