Ga naar inhoud

ad-aware SE personal


mamiere

Aanbevolen berichten

Hallo , ik heb dit programma altijd met sukses gebruikt , tot ong. een week geleden , toen ik een update wilde doen kreeg ik een error melding en lukte het niet meer , noch op m'n laptop noch op de vaste pc. Ik heb nergens iets aan de instellingen veranderd. Ik ben dan maar via google naar de site gegaan , opnieuw geïnstalleerd en weer kreeg ik dezelfde melding ,weet iemand hoe dit zou komen , voordien had ik nooit problemen met het up-daten. Thnx , mamiere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar bestaat er toch nog een update voor de SE-versie (ontdek ik nu) bij Softpedia.

Als het deze is die je gedownload hebt en daarmee heb je problemen, zal je ons eens de exacte foutmelding eens moeten melden. Kunnen we verder zoeken. Want dan zou er toch een andere oorzaak kunnen zijn.

@ PSolutions : jouw versie is wel de 2007-editie en niet SE (aan het versienummer en de omschrijving te zien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , de melding die ik kreeg was : error retrieving update.En ik had die versie niet van softpedia gehaald.

Ik heb ondertussen die ad-aware 2007 geïnstalleerd , maar ben ook eens gaan zien naar softpedia waar de SE versie wel te downloaden is . Maar als ik die download zal ik dan wel updates krijgen? Thnx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net via softpedia ad-aware Se pers. gedownload , maar toch krijg ik weer die melding : error retrieving update . Heb ik iets verkeerd gedaan of zijn er inderdaad geen updates meer beschikbaar?

Gewoon gebruik maken van ADWARE 2007 toch geen slecht programma, er zou ergens in de nabije toekomst een update komen voor de Nederlandse taal.:)

Gebruik daarbij een goede virusscanner en spywareblaster ofzo....

En een beetje veilig surfen en de risico op rommel zal zo goed als uitgesloten moeten zijn. Althans bij mijn toch.:ciao:

Ik gebruik wel Adware plus versie betalend, maar ben wel real time beschermd en zeer te vreden.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.