Ga naar inhoud

windows vista, bepaalde sites laden niet!


tinka001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou (indien je over een installatieschijf van Windows Vista beschikt) een repair install (klik er op) overwegen.

Indien er een recoverypartitie aanwezig is kan je je pc terugbrengen naar zijn fabrieksinstellingen.

Een nieuwe installatie van Vista of Windows 7 is uiteraard ook een mogelijkheid.

Mocht je overstappen naar Windows 7, check dan eerst of je systeem daarvoor geschikt is...dit kan je met de Windows 7 Upgrade Advisor.

Kopieer zowiezo al je belangrijk persoonlijk materiaal naar een externe harde schijf : mails, contactpersonen, documenten, foto's, bladwijzers, enz...

Een lijst van de geïnstalleerde software kan je afprinten met behulp van Installed Program Printer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al de rode onderlijnde woorden uit post 36 zijn linkjes, als je op het woordje Vista klikt kom je bij de handleiding 'hoe installeer ik Vista'...idem voor de andere woorden, je wordt naar een pagina met meer info gebracht.

De productcode van je andere pc is niet bruikbaar voor je herinstallatie.

Je kan wel een nieuwe installatieschijf met bijhorende licentie aanschaffen...kan je o.a. hier (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik heb de windows7 advisor gedownload, alle systeemvereisten zijn ok buiten dat er bij staat dat vista servicepack 1 eerst moet gedownload worden, maar daar heb ik juist een probleem mee. is het mogelijk alles af de pc te wissen en dan windows7 installeren of hoe kan ik het oplossen aub? grtz

---------- Post toegevoegd om 08:38 ---------- Vorige post was om 08:33 ----------

ik heb van vista enkel de productcode nog maar helaas de cd niet, ben ik iets met die productcode?

alvast mijn excuses voor de vele vragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Windows 7 installeert vertrek je met een compleet nieuwe installatie en 'cleane' harde schijf (zie handleiding).

Als je bij Vista wil blijven zijn de mogelijkheden :

* poging tot herstel bestaande installatie :

Ik zou (indien je over een installatieschijf van Windows Vista beschikt) een repair install (klik er op) overwegen.

* terugzetten naar fabrieksinstellingen :

Indien er een recoverypartitie aanwezig is kan je je pc terugbrengen naar zijn fabrieksinstellingen.

* herinstallatie Vista en activatie met je huidige licentie :

Een nieuwe installatie van Vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.