Ga naar inhoud

Belkin Router probleem


bikefreakone

Aanbevolen berichten

Een 3 tal weken geleden heb ik een Belkin Surf+ wireless router aangekocht, dit om mijn laptop draadloos te verbinden ( werkt op windows 7). Ik heb ook een vaste pc staan (werkt op windows xp en met internetadapters dus niet draadloos).

Ik installeerde de router zoals het hoorde, dus verbond de router met de modem en alles werkte naar behoren. Ik had draadloos internet op mijn laptop & internet op mijn vaste pc. Nu, een 3 tal weken later, viel opeens mijn internetverbinding van mijn vaste pc weg. De adapters geven wel nog steeds verbinding (de lampjes branden nog) & mijn draadloos internet werkt ook nog, maar zeer onregelmatig en vaag. Ik dacht eerst dat dit aan telenet lag, dus contacteerde iemand, maar die wist mij te vertellen, dat er geen problemen waren aangaande hun service.

Als ik de router er vantussen haal & gewoon de internetkabel in de modem terug stop ipv. in de router, dan gaat mijn internet op mijn vaste pc perfect, maar dan heb ik natuurlijk geen draadloos.

Zoals reeds vermeld is dit probleem plots opgedoken & werkte daarvoor alles naar behoren.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij werkt wel nog voor de draadloze toestellen zoals ps3 & laptop, maar niet voor de vaste pc.

Ik heb verbinding maar internettoegang is niet mogelijk. Mijn vaste pc heeft wel een ander IP adres dan mij laptop,

kan het misschien daar aan liggen ? Anders ga ik terug naar de winkel, indien ik geen oplossing vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit waarschijnlijk in de configuratie van de router. Je netwerk is wel iets complexer dan je in je eerste bericht vertelde.

Als jme de nodige details kan geven, dus een volledige beschrijving van alle componenten en aangesloten toestellen, het type telenet modem, het type abonnement etc, dan kunnen we proberen om het via het forum op te lossen.

Heb je de router in een hypermarkt gekocht, of in een Pc shop die ook nog service kan/wil leveren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.